Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 00:51 - Безпорядък
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1502 Коментари: 4 Гласове:
6



Беше невероятно какъв глупак съм. И честно казано все още съм. Кой беше казал, че щом глупака осъзнае, че е глупак – вече не е глупак. Е, и той е бил глупак. Въобще глупостта е качество човешко. Защо животните не притежават това? Редно би било и господин Чарлз Дарвин да се позамисли с неговите теории за еволюции. Редно би било да изпитваме чувство на вина когато наричайки някой хомосапиенс “шимпанзе” обиждаме самото животинче. А иначе въпросният хомосапиенс под името Дрейк е голям пич. Забива различна мацка всяка вечер, смърка кокаин, има разрешително за М16, носи също така и  пистолет 45 калибър, тренира по 4 часа на ден… Лошо момче – повярвайте ми, но… Идилията е развалена когато при обира на банка му трябват буквално 10 минути за да намери ключовете за колата, а ние си седим и чакаме. Не успяхме да дочакаме да ги намери, но пък полицията се отзова когато трябваше и… 30 години затвор без право на обжалване. Лично за себе си реших да чета. Започнах с най-разпространената книга. Естествено Библията. Четях си най-спокойно Апокалипсиса, ставаше интересно, единият ангел  направил това, другия отнел мирът по земята, когато съкилийника ми Луис преносно казано оскверни цялата картинка като започна да пикае. Добре де, хора. То е ясно, че има Бог. 100 процента е ясно. Ама тия книжки няма да ви доведат до него. Всичко в тия книжки е глупост както е глупост, че войници вършат мироопазваща роля в която и да е държава. Който политик или какъвто и да е задкулисен играч желае война нека му устроим такава в личния му дом. Цял свят ни мрази нас – американците. И всичко е заради това, че сме еврейска държава, затова, че сами си устройваме атентати и то на наша територия, затова, че мислим Джордж Буш – Младши за човека който е начело на нацията ни или неговия наследник Обама, който както чух отново е бил подигран от Силвио Берлускони, затова, че в наша лаборатория създадохме СПИН, затова, че наши хора организираха проклетата финансова криза, затова, че Ню Йорк Таймс и Вашингтон Поуст се надпреварват да лъжат, но най-вече, че убиваме хора и ни награждават с медали за храброст. А аз как се вписвам в картинката? Нямах нищо, не съм имал нещо. Греша. Имах избор – дали да вляза в армията или да остана на улицата. Впоследствие се оказа, че съм номер еди си кой в затвора. Дали съжалявам за избора си? Дали съм глупак? И на двата въпроса ще отговоря с: “Да”. Може би трябва да убиваме. Съгласни ли сте с мен? Да убием човек за да запазим собствения си задник. Тук изчетох цялата библиотека. Мъдри мисли от хора, които са творили без да опитат горчивия привкус на живота. Изчетох цялата Библия(а това е трудно!) и не открих нищо което да ме накара да се чувствам утешен. Не открих как да намеря решение за собствените си проблеми или нещо което да се вписва в реалния свят. Открих само едно нещо. Надежда. Кажете ми щом Бог е толкова силен и могъщ, защо има хора които могат да ти отнемат и надеждата? Навсякъде Бог е описван като добър и притежаващ редица добродетели – чудесно. Ами ако не е така? Ако е зъл? Да вземем например средностатистически американски вярващ християнин. Обикновено е дебел, пие бира, гледа американски футбол(аз предпочитам хокей), казва молитва преди да изяде голямо количество пържени картофи и пържола и се държи като мъж и се мисли за такъв. Нека го сложим в една друга обстановка извън пределите на САЩ – Руанда. Не се ли досещате какво ще стане? Ще го опържат на шиш. Но как? Той е християнин? Да се надяваме, че ще отиде в рая. Ами тези от Руанда? Дали Бог не проявява дискриминация? Не. Всичко се приписва на дявола. Или съдба. Карма. Лично аз смятам, че Бог служи за да се уповаваме на нещо, което да ни накара да не направим правилното решение да избием тези, чиито лайна ядем. Има Бог, но едва ли ще го разберем някога. Дяволът е за да плашиш малките деца. Той съществува и ще остане енигма. Това са мои мисли, аз ще изляза когато съм навършил 54 години. Дали света ще се е променил? През това време ще пиша книга. Едва ли съм добър писател. Сигурно ще е нещо объркано и хаотично. Затова ще я озаглавя: “Безпорядък”.  



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - super
25.07.2010 22:49
mnogo si dobar v pisaneto. kak samo gi zavurta6 ne6tata! 6+ :-*
цитирай
2. jwk - анонимен
26.07.2010 21:24
Благодаря. Не винаги се получава.
цитирай
3. priqtel12 - Глупакът никога не
12.08.2011 12:39
осъзнава своята глупост..........., за съжаление, или може би не....
цитирай
4. jwk - priqtel12
13.08.2011 13:44
Този разказ не е за глупостта, а за липсата на избор въпреки, че той си мисли за това, че е имал такъв.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412225
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол