Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2010 09:05 - Някъде Никъде
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1509 Коментари: 4 Гласове:
6



                                                                      Цялата Вселена е побрана в човешкия мозък     Въпросът който ме измъчваше от цяла вечност бе дали съм Христос или Луцифер. И двамата бяха симпатяги. Христос ми напомняше на едно от мухлясалите хипита. С дълга брада и коса и стил на обличане типичен за децата на цветята. Абсолютно съм сигурен, че за да вижда ангели и да има увереността, че може да ходи по вода той яко се е надрусал. Запомнил съм, че чичо ми постоянно говореше за водата превръщаща се във вино. Е, чичо ми бе алкохолик и това му бе направило впечатление от ходенето по църковните служби. Имаме много общи неща с Христос. Никой не узна и разбра как майка ми зачена. Е… Кажете ми че това не е чудо. Като поотраснах станах дърводелец. Цепех дърва с брадва в ръка, но предчувствах че имам благоволение от Горе. Разбрах го когато една вечер леко пийнал се прибирах към вкъщи. Не бях пил много. Паднах само три пъти. Когато фактите говорят и боговете мълчат. Та… Имаше проблем – баща ми не искаше да ми отвори вратата на входа, а камо ли да ме пусне вкъщи и тогава… Паднах на колене и се помолих с вяра каквато не съм имал никога в живота си и буквално от Горе получих благоволението – кофа с ледено студена вода. Това определи съдбата ми. Събрах своите 12 ученици. Казвам ученици, защото бяха буквално ученици на по 12-13 години. Почнах да ги уча да разпространяват доброто по света. Как точно? Има една компютърна игра от стратегиите в която организираш хора, изграждаш империя и воюваш против злите създания. Но един ме предаде. Юда. Всички трябва да знаят неговото име. Заведоха ме при Пилат Понтийски. -         Следовател Адамс. – каза Пилат -         Децата с които се събирате казаха, че не сте извършили никакви посегателства срещу тях, нито сексуални, нито сте ги удряли и били. И все пак… Родителите ви казаха че имате нужда от лечение, а не желаете да се лекувате. Това създава проблем и за вас и за нас. -         Пилате, ти ще останеш в историята като човека извършил най-големия грях. Човека издал смъртна присъда срещу доброто. -         Няма да ви разпънем на кръст, но ще трябва да ви вържем, да ви хранят, да се насирате, да ви мият, да пиете хапчета насила или не, но да ги пиете. Няма да имате късмета на Христос за който се смятате ще бъде много по-тежко, мъчително и унизително. И нито аз нито вие ще останете в историята. Извикайте полицай Крофорд и полицай Ривера. – каза Пилат Отивах  към вечната слава, сложиха ми окови на ръцете и ме поведоха. Не се съпротивлявах. Това което е описано в Евангелията не е вярно. Самия аз ви гарантирам че нещата протекоха по друг начин. Заведоха ме в рая. Там ангели се грижеха за мен. Нямаше нито кръст нито мъки. Изведнъж усетих студ и мрак. Какво ставаше с мен? Прелетях из космоса за една стотна от секундата. Родих се. Аз бях красив и велик. Господ ми говореше: -         Ти дете мое си създадено за да провериш и изпиташ всеки човек на тази земя. Ние с теб ще сключим съюз за който никой няма да узнае. Помни че си над другите ангели и светци в моите планове. Никой няма да те разбере. Всички ще те мразят и ще се страхуват от теб. Ще бъдеш описван като олицетворение на злото. Но това трябва да стане, защото хората няма да получат нищо даром. Създадох те с цел да проверя вярата им. Ти ще властваш над цялата вселена, ще ти дам всичко, но не й душите на хората успели да се преборят с теб. Ти си моята гордост. Ти си най-умният. Ти си вечен. Искам да разбера чрез теб кой човек заслужава да ме види, да говори с мен и да му дам да бъде крал на някой от моите светове. Искам от теб да натискаш по ъглите всеки човек без милост без състрадание. Твоята задача е да разбереш и да ми посочиш тези които ще бъдат избраници. Съжалявам но твоята роля ще бъде да изкушаваш, да унижаваш, да развращаваш, да мачкаш, да разрушаваш, да убиваш… Ти си духът на самоунищожението. Разбрах, че съм едновременно и Христос и Луцифер, а вечността се оказа нетрайна. Усмихнах се. Няма никакъв дуализъм. Почнах да си изчиствам мислите. Да му се не види този път трипа предизвикан от псилоцибина беше невероятно преживяване. Усещането за вечност, Христос, Луцифер. Откъде по дяволите ми идват такива глупости. Може би трябва да си ги записвам…  


Тагове:   никъде,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kiarasoto - Пиши, пиши и пак пиши, защото го умееш.
13.03.2010 18:01
"Откъде по дяволите ми идват такива глупости. Може би трябва да си ги записвам…"
цитирай
2. jwk - kiarasoto
14.03.2010 23:15
Много ти благодаря, но смятам че не мога винаги да се справя с предизвикателството и както казваш да съумея да напиша успешен и добър разказ.
цитирай
3. анонимен - nito si
25.07.2010 23:08
hristos nito si lucifer. ti si jwk
A.
цитирай
4. jwk - анонимен
26.07.2010 21:46
И jwk не съм. Разкривам се пред хора които са спечелили доверието ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412330
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол