Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2010 07:02 - Ужас на приливи, Радост на отливи
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1915 Коментари: 9 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тежко ми е. Животът лети със скорост по-бърза от тази, която ми е нужна за да осъществя мечтите си. Изминалите осъществени мечти предизвикват болка и не мога да си обясня защо. Спомените ми предизвикват една тъга в очите ми, караща хората да ме питат какво ми е. Сигурно е заради това, че спомените на радост са вече потънали и превърнати в пепел и не зная как да запаля огън за неосъществените мечти. Ето, че май ви излъгах. Имам опита с тези неща, но не и търпението. И винаги плача уверен, че Бог вижда всичко. Да. Аз съм вярващ. Знам обаче и друго. Бог знае и мислите ми и навярно разбира как един вид позирам пред него. Изкушавам го, но и сам знам, че той не би обърнал внимание на неискреност. Би ми помогнал само от милосърдие и топлина, тъй нужна за да запаля по-горе споменатия огън. Убеден съм, че само истинското страдание ражда плод. Как защо? Та той отдаде сина си и дори го унизи. Та какво да очакваме ние обикновените пионки в неговите ръце. Може би ви е интересно що за човек съм аз. Ще ви го разкрия посредством думите с които се надъхвам. Ще ви разкрия как играя покер със съдбата. ‘Стой мирен и тих.’ ‘Тази карта губи, чакай следващо раздаване.’ ‘Този играе по-добре от мен. По дяволите не е лъжица за моята уста. Не. Търпение... Ха, слабо място. Удряй веднага!’ ‘Никога не залагай всичко’. ‘Подготви си домашното и чак тогава импровизирай.’ ‘Винаги и взаимно си помагай със съотборника.’ Общо взето това е. Работата е там, че на думи и теория е лесно, но на практика... Ох, понякога треперя. Друг път се е случвало да завърша битката с тотална капитулация. Войната свършва в гроба. Жалко е, че има хора които живеят със заблудата, че са приключили участието си в лудата надпревара с другите играчи. ‘Животът свършва, когато свърши’. Сидни Полак го беше казал в един филм тип ‘Калигула’. А за тези, които не са изпитали удовлетворение от живота все още, бих цитирал твореца наркоман Анди Уорхол: ‘Всеки има своите 15 минути слава’. Разбира се това за минутите е образно казано. Бих искал да ви окуража. Ще се опитам да бъда позитивен. Оставям на вас да прецените доколко е оптимистично. Четири години плаках, въздишах, молех се и какво ли не още, но именно след тези четири години прекарани в ярост и тъга аз успях за два месеца да осъществя най-голямата си мечта, тогава, и то безусловно и надхвърляйки всичките ми очаквания. Бях професионалист в областта си. После толкова дълго си припомнях тези два месеца, че в крайна сметка смешно или не ми омръзна. Помня, че гледайки се в огледалото с наслада си казвах: ‘Време е за шоу’. Това го гледах в един филм. Стар и скучен, но тази реплика е култова. Ами на вас искам да ви пожелая нещо... Боже, колко загуба на време ми трябваше за да осъзная, че най-голямото чудо на света е живота. Знам го. Сигурен съм в това. Вие сте професионалисти в някоя област. Затова нека се усмихнем на деня за да ни се усмихне и той на нас и да си кажем: ‘Време е за шоу’.


Тагове:   ужас,   отливи,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. avangardi - Добро утро, Яворе!:)))))
21.09.2010 07:38
Хубаво и истинско откровение на душата ти, което заслужава и нас да се случи!
‘Животът свършва, когато свърши’.
Така е - човек се ражда веднъж и умира веднъж, когато ни е писано. Не бива всеки ден да умираме и оживяваме и така хиляди пъти до края на живота си...
Затова нека се усмихнем на деня за да ни се усмихне и той на нас и да си кажем: ‘Време е за шоу’.!:)))))
Обичам те и ти желая Слънчевият ангел да те докосне по бузата и усмивката никога да не слиза от лицето ти!:))))) Бог знае и те обича!
Прегръдки и хубав ден - Илка
цитирай
2. comfy - !!
21.09.2010 07:53
Супер!! Поздравления!!!!
цитирай
3. jwk - avangardi
21.09.2010 11:09
Здравей скъпа приятелко! :) Желая ти същият този Слънчев ангел да те възнагради стократно за сърдечността и добротата, които притежаваш. Искрено ти пожелавам да пребориш всички препядствия на които живота ежедневно ни подлага. Пред мен ти си доказала своите положителни качества и вече нямам и капка съмнение, че мога да разчитам на теб като на близък човек. Най-точното, най-значимото, най-главното нещо е, че си Добър Човек.
цитирай
4. jwk - comfy
21.09.2010 11:17
Супер е, че казваш, че е Супер! :) Знаеш... Мнението ти е абсолют за творчеството ми. :)
цитирай
5. avangardi - Благодаря ти от сърце, нуждая се от топлата ти орисия!:))))))
21.09.2010 12:13
jwk написа:
Здравей скъпа приятелко! :) Желая ти същият този Слънчев ангел да те възнагради стократно за сърдечността и добротата, които притежаваш. Искрено ти пожелавам да пребориш всички препядствия на които живота ежедневно ни подлага. Пред мен ти си доказала своите положителни качества и вече нямам и капка съмнение, че мога да разчитам на теб като на близък човек. Най-точното, най-значимото, най-главното нещо е, че си Добър Човек.


Яворе, много се зарадвах на позитивизма в новият ти разказ!!!
Отдавна знаех, че ще дойде и този момент на твоето откровение...
Подарявам ти едно стихотворение на Шарл Бодлер:
Извисяване

Над голи равнини и над блата разлети,
над облаци, морета, над върхове, гори,
отвъд самия етер и слънцето дори,
отвъд предела на сияйните планети,

о ти, мой дух, политаш — нагоре, навъзбог;
и както смел плувец с талазите се бори,
тъй пориш весело бездънните простори
с един неподражаем, непобедим възторг.

Носи се, бягай от миазмите, от ада
и с въздуха върховен се пречисти, сияй
и пий като нектар с божествена наслада
от светлината бистра на чистия безкрай!

След тая скука тук и скръб, със свойто бреме
притиснали живота в студената мъгла,
щастлив е който може с разперени крила
към светозарните земи да се възземе;

чиято волна мисъл се вдига в утринта
към ясното небе подобно чучулига
и който, литнал над живота груб, постига
езика на цветята и немите неща.


Красив всеки един ден, приятелю млад!
С много обич - Илка

цитирай
6. jwk - avangardi
21.09.2010 12:23
:) Благодаря ти Илка! :) Отново и отново доказваш, че притежаваш така необходимото за всеки човек качество, а именно всеотдайност. :) Благодаря за творбата на Бодлер. Честно казано очаквах нещо различно от него тъй като съм запознат само със заглавието 'Цветя на злото' и дотам... :)
цитирай
7. mileidi46 - :))))
21.09.2010 18:02
Pozdravi!
6te pi6a dove4era...sega ritam topka s Alex na dvora i ne me ostava da mislq...:)))Ve4e mi vkara nqkolko gola ,a e samo na 2 god i 3 meseza:)))
Priqten den!
цитирай
8. gigigi - Много ме вдъхнови!Сега отивам на ...
24.09.2010 10:30
Много ме вдъхнови!Сега отивам на работа....и както казваш Време е за шоу!
цитирай
9. jwk - gigigi
24.09.2010 20:07
Радвам се, че съм допринесъл положително на някой, бил той и непознат. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412219
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол