Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2011 08:30 - Тихи стъпки
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 2813 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И сега Дами и господа... Пиша... И не защото се считам за велик писател, а защото обичам да живея. Може би там някъде няма да пиша, но ще живея. Ще ги помоля да ми разрешат да пиша. Тези същите които ме гледат от иконите. Ах, как ви лъжа. Няма да бъда при тях. Отсега виждам стаята в която ще ме заключат. Каква ти стая?? Легло и решетки. Решетки през които да минавам за да виждам и другите обречени. За да ме мъчат. Разбрах ви. Мразите ме. Не мога да гледам убийците. Очите им са със странен поглед. Отвръщам глава. Някой ме пита защо съм тук. Отговарям им, че съм по-лош и от тях. Какво съм направил. Отново лъжа. Всеки път си приписвам различни грехове. Усещам, че се вживявам в ролята. Ставам все по-зъл. От безкрая до вечността. Христос не извърши нито един грях. Това е поведение на страхливец. Страх го било човека да не му се обади съвестта. Аз ще извърша приживе всички грехове и това ще е смелост и сила. Ще се боря със съвестта си. Въпреки всеизвестната книга на Достоевски и лудостта на героя му. И той е прав, има хора които оскверняват този свят и живота ни. Хора които са преминали границата. Хора които не заслужават да живеят. Тук ще кажете, че не съм Господ, че да решавам кой да живее или да умре, но трябва да ви припомня, че ние отдавна изядохме забраненият плод и знаем кое е добро или лошо. Тогава... Да се върнем на въпроса. Кой е по-силен? Този който се бори със съвестта си или този който на мравката път прави. Отговорът е, нито единия, нито другия. Това е човека с последен модел Мерцедес S-класа, няколко модела Ferrari, охрана готова да те пребие, къща с външен и вътрешен басейн, бар в самата къща(ох, една ли казах?) сметка в швейцарска банка, манекенки, кокаин, вероятно оръжие, но най-важното – това е човека преминал всички граници. Човекът който ще ни изпие кръвта, но ще си купи златен часовник или диамант. И? Моля за мнение?? Както и да е, винаги е било така, но аз водя лична война. И не срещу тези хора, а срещу някой друг. Не приемам, че някой си, пък бил той и Бог, може да накаже човек със смъртта на обичания от нас друг такъв. Не приемам и няма да простя на никой и на каквато и да е власт, ‘доброта’ и неземна сила моята майка да умре. Що за ‘премъдрост’ е това? Самоубийство. Така ще завърши живота ми. Няма да търпя аз някакъв поп дето е ял боб да се прави на опечален докато погребвайки майка ми, се стиска да не пръдне. Това с Църквата са измишльотини. Кой им е дал власт на тях, че да правят толкова сериозни неща. И комунизма беше на верен път в отношението си към Църквата. Думата ‘самоубийство’... Вие чели ли сте ‘Хамлет’? Та. Той се терзаеше, че самоубийството е грях Божи и бе готов да го извърши, но само това, че ще съгреши спрямо Бог го спираше. Е... Той имаше късмета да бъде убит(в неговия случай беше малко по-сложно и заплетено, но общо взето той си го желаеше). И въпреки противоречието в думите ми, дано и аз свърша по този начин. Не съм изгубил всичко, но когато това стане ще бъда от типа ‘камикадзе’. А иначе всичко за мен означава и се побира само в една четирибуквена дума. Все още имам какво да губя и затова нямам куража да махна с ръка на всичко. Това което обаче направих е една тиха стъпка. На повече не съм способен и не желая да рискувам. Искрено се надявам това да стигне до сърцата ви, тъй като самия аз го пиша от сърце. Надявам се и на още нещо... Да се намерят хора, които да умеят да стъпват много по-уверено и да създават Добро, а и да пречат на нещата, които ни закриват слънцето, тъй като е видно, че нашия ‘Спасител’ и ‘Син Божи’ отдавна не обитава тази планета.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - !!
26.02.2011 12:17
Pozdravleniq...zvu4i mi kato ..izpovedta na edno dete na veka..
цитирай
2. rebele - Здравей, хубавецо!
26.02.2011 20:43
Ще ме поканиш ли на среща?
цитирай
3. jwk - anian
27.02.2011 13:07
Преди всичко желая да ти кажа, че аз също съм вярващ. Благодаря за цитата от евангелието на Лука. Уверявам те, че съм чел Библията повече от теб. Това е и причината да критикувам написаното в нея. Ти си ме улеснила. Цитирала си една от най-големите глупости в нея, а именно 'Божието наказание'. Защо Бог решава да се роди човек, който впоследствие ще накаже? Отговори ми на този въпрос. Пък и тук, в нашия свят за престъпление също наказват. Иначе благодаря за коментара. Ако изключим анонимните отговарям на всеки коментар с удоволствие. :)
цитирай
4. jwk - mileidi46
27.02.2011 13:20
Здравей приятелко! :) Много ласкав коментар. :) Ще те помоля да не даваш толкова големи определения, тъй като първо, не съм такъв и второ, всички знаем за тежеста на царската корона. Иначе е страхотно това, че ти винаги ме коментираш. Признавам си, обичам коментари. :)
цитирай
5. jwk - rebele
27.02.2011 13:22
Да. Каня те. Останалото оставям на теб. :)
цитирай
6. mileidi46 - :)))))
27.02.2011 14:09
jwk написа:
Здравей приятелко! :) Много ласкав коментар. :) Ще те помоля да не даваш толкова големи определения, тъй като първо, не съм такъв и второ, всички знаем за тежеста на царската корона. Иначе е страхотно това, че ти винаги ме коментираш. Признавам си, обичам коментари. :)

Eeeeeeeee,ti ne go vuzpriemai v bukvalen smisul...nqmax vpredvid 4e pi6e6 kato Jorj Sand...Polzvax samo zlagavieto kato metafora! Ina4e si e prosto ,,sredna xubost" razkaza ti!! Moje6 i po dobre!
(Taka dobre li e??) :)))))))))))
цитирай
7. jwk - mileidi46
27.02.2011 15:35
:) Опредлено е по-добре. :) Признавам си, че не съм чел нищо от Жорж Санд. Явно трябва да запълня пропуска си. Всъщност току-що бях информиран от майка си, че въпросната жена пишела много хубави любовни разкази. Ще проявя дързоста да ти препоръчам 'Опасни връзки' на Шодерло дьо Лакло. Пак е по темата. А иначе съм чел разни 'романчета' като 'Престъпление и наказание' на Достоевски, 'Братя Карамазови' отново на Достоевски, 'Майстора и Маргарита' на Михайл Булгаков, 'Евгений Онегин' на Пушкин, 'Името на розата' на Умберто Еко и т.н, ако желаеш може някой от тях да коментираме. Иначе за мен книгите са две - 'Портретът на Дориан Грей' на Оскар Уайлд и тази която ти препоръчах. Благодаря ти. Лек ден и усмивки. :)
цитирай
8. jwk - anian
27.02.2011 17:17
Ха... :) Здравей отново! :) Интересно, интересно... Ти можеш да се пробваш и в политиката, тъй като тотално си изменила основната и поставена лично от теб насока. Явно трябва да се аргументирам по-точно... Това което си цитирала приемам на 100%. Аз обаче няма да се обърна с цитат към теб, защото мисля, че е всеизвестно, че Ада е вечен, а това което ти си ми написала във втория цитат се отнася за нашия земен живот. Накратко, богаташът за който е писано все още е в мъките и огъня и знаем, че не може да премине пропаста разделяща двете царства. Благодаря и аз! ;)
цитирай
9. mileidi46 - Tvoqta mai4iza e prava!!Jorj ...
27.02.2011 18:00
Tvoqta mai4iza e prava!!
Jorj Sand e bila edna izkliu4itelna jena za svoqta epoxa..Obli4ala se e mnogo ekstravagantno ,s bri4 i botu6i,pu6ela e pura po ulizite..(za onova vreme e bilo skandalno!!!) A tazi kniga,,Izpovedta na edno dete na veka"e edna razko6na izpoved za umopomra4itelnata i liubovna saga sus 6OPEN..!!!
Az sum q 4ela,kogato bqx dete.Predi 100 godini:))))Togava strastta mi be6e da 4eta avtobiografi4ni romani za golemite klasizi..Liubimata mi kniga si ostana,,Prometei,ili jivota na Balzak!!I znae6 li kakvo razbrax za sebe si?? 4e kogato edin avtor vplete v tvorbata si ni6kite ot prejivqni emozii i sutreseniq na du6ata si s epoxata v koqto opisva slu4aq..dokosva nai -silno..togava vplita i du6ata na 4itatelq si..i tazi tvorba ne se zabravq...stava klasika!Toku 6to sutvorix edna sentenziq..xa xa xa
Zaglavieto go izpolzvax kato metafora..kogato nqkoi pi6e za bolejkite na svoeto vreme..
Mislex,4e si pro4el ne6to ot neq..no ne e zaduljitelno!!:))
Pozdravi! I leka ve4er!
цитирай
10. jwk - anian
27.02.2011 18:15
:) Лека вечер и на теб! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 411272
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол