Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2011 04:20 - Цветни мисли
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 2715 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                 Моята лудост си е само моя, моля ви не я използвайте   Системата. Обществото. Медиите. Религията. Властта. Парите. Всичко и всеки те натиска, притиска и дърпа и дразни и... Умираш бавно и сигурно. Прав бе Съмърсет Моъм. Прав бе и Морфей от ‘Матрицата’. Душите ни са в окови. Окови. Дали ние сами си ги поставяме за да се утешим? Дали ‘високите етажи’ и непревземаемите крепости са инициатори на нашия свят и ни поробват в същите тези окови чрез безкрайните си манипулации? Искаш нещо. Добре, но ще трябва да заплатиш за него. Ако поискаш да промениш нещо в този свят ще се намерят хора, които да те спрат. Аз обаче знам как. Как да опразним затворите и спрем войните. Ще ви го разкрия в това мое психично отклонение. Как с мирни действия и движение можем да променим този свят. Вижте, не се считам за Ганди, още повече за Христос и много повече от повечето за Буда. Но е просто и е вече открито от Писателят. Единственият писател в света. Кое е това нещо? Трябва ли да го споменавам след като за него се пеят песни, пишат стихове, романи, филми, но... И тук се крие манипулация. От неискрените уста на най-тъпата нация, а именно американската то не звучи добре. Те желаят да го слушате, за да ви спечелят. Защото всеки желае да бъде обичан и да почувства вълшебството на любовта. Любов, обич. Както искате го наречете. Какво ли пиша? И най-закоравелият престъпник желае да бъде обичан. Но Писателят е описал много по-точно как трябва да протекат нещата. И ето как: ‘Всеки ден и час, всяка минута следи себе си и гледай щото образът ти да бъде благ. Ето минал си покрай малко дете, минал си злобен, с лоша дума, с гневлива душа; ти не си и забелязал може би детето, а то те е видяло и образът ти, грозен и нечестив, може да е останал в беззащитното му сърчице. Ти не си го и знаел, а може би с това вече си хвърлил в него лошо семе и ще покълне то навярно...’. Дете... Това е свещена дума. Децата са нашите Богове. Мразя да гледам новини и по принцип не гледам, но дочух за Кадафи и заразените със СПИН деца. Въобще не ме интересува кой крив, кой прав и дали е вярно, но ще припомня, че тази болест бе създадена и сътворена в една съвсем друга страна. Една такава дето ни се пада презокеанска. Повечето от вас са виждали творбите на тази болест. Нека и творците се представят публично. Въобще тази държава е крепят евреите. Няма да кажа нищо лошо за тях, тъй като умните хора трябва да се уважават. И тук не влагам сарказъм или ирония. Представете си следната картинка. Семейство. Един тийнейджър го набива чичо му. След десет години чичо му е доста по-стар и трудно се държи на крака. Какво мислите, че ще направи тийнейджърът? Ами... Изменил съм някои неща, но това, че аз бях тийнейджърът и че си го върнах, е събитие, което се случи. А евреите... Тях цял свят ги тормози и мрази и постоянно са обект на агресия. Ами по-умните трябва да спрат с тази агресия и да ги оставят намира. За много дълго време. Как няма да развиеш всякакви умения като чисто и просто искат да те заличат. И семейството ти и самият теб. Въпреки, че политиката е нещо мръсно и кално този път съм решил да разкрия политическите си пристрастия. Ненавиждам Съединените Американски Щати. Спомням си нещо което каза един мой близък. Аз ще го поизгладя. Та... ‘Говорят за демокрация и вътре в самата държава тя съществува, но във външната си политика действат като фашисти.’ Примерът е Югославия и Ирак. Там действаха диктаторски режими – да. Но бихте ли ми отговорили защо те ги нападнаха? САЩ са демократи, ама разбираш ли дай да си налагаме нашата демокрация над която и да е страна. Все едно да дойде някой в твоя дом, да ти обърше два шамара, да ти каже че вече ще живее вместо теб в собственото ти жилище и накрая да те осъди за взлом. Това съвсем не е демокрация. На Бил Клинтън щяха да му проверят дали има дупки по чорапите, но да заповяда атаката над Югославия очевидно трябваше. Накратко. Аз съм русофил. Диктатура или не – не знам. Живял съм една година в бивша съветска република и съм се убедил, че Русия има душа. Има романтика. Помня първата си целувка. Помня съученичката си Ирина Ягело. Помня, че там писах стихове. Тетрадката ми с тях изчезна незнайно къде, но помня финала на едно мое стихотворение. Нямам точната клавиатура и съм позабравил руския език, но ще опитам да ви спечеля. Потом поцелуй сладкий как шоколад, Хочу чтоб етот миг остался навсегда, Хочу чтоб в етот мир бийли только тьй и я А в какво вярвам аз и защо точно Русия. Най-добър поет в света – Лермонтов. Най-добър писател в света – по-горе споменатия. Най-добър режисьор в света – Андрей Тарковски. Най-брилянтни текстове на песни в света – Земфира. Ха... Най-силно антитерористично спецподразделение в света – Алфа. Но не съм толкова краен все пак. Обичам и Великобритания. Четворката от Ливърпул винаги ми е била скучна, но те са го казали най-точно и желая да завърша с тях... All We Need is Love.



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И още какво?
02.03.2011 05:27
цитирай
2. tit - !
02.03.2011 05:59
"и съм се убедил, че Русия има душа":)
цитирай
3. mileidi46 - Ludosta ne e samo tvoq. . . Tq e sve...
02.03.2011 10:52
Ludosta ne e samo tvoq...Tq e svetovna.
Lo6oto e,4e e programirana.
Pozdravi!
цитирай
4. anian - Казваш за теб
02.03.2011 22:35
"Най-добър поет в света – Лермонтов. Най-добър писател в света – по-горе споменатия. Най-добър режисьор в света – Андрей Тарковски. Най-брилянтни текстове на песни в света – Земфира. Ха... Най-силно антитерористично спецподразделение в света – Алфа."

ще допълня,като вярваща в Бог

Най-добрия Университет - Библията,
Най-добрия Лектор - Бог!
:)
цитирай
5. jwk - 1. анонимен
03.03.2011 11:46
Ще те помоля за две неща... 1. Представи се. 2. Бъди по-конкретен.
цитирай
6. jwk - tit
03.03.2011 11:51
Странен 'коментар' от който аз не мога да разбера иронизираш ли ме или споделяш моите възгледи. Ти ми кажи??
цитирай
7. jwk - mileidi46
03.03.2011 11:55
Здравей! :) Нали казах да не ми я използвате. ;) Благодаря ти. Винаги си тук и точно на място.
цитирай
8. kosara2008 - :) здравей.че....честит Трети март!
03.03.2011 12:13
спеделям! всичко което си изброил ...и още и още!!!винаги ми и приятно да влизам тук!тенкс!
цитирай
9. jwk - kosara2008
03.03.2011 12:26
Здравей! :) Сам знам, че си в Топ 3 на жените в този блог тъй че за мен е чест ти да ми пишеш. ЧЕСТит празник и на теб! :)
цитирай
10. tit - ооо, не бих иронизирала по такъв начин!:))
03.03.2011 14:43
хареса ми...малко мога да кажа в допълнение!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408383
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол