Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 02:56 - Наречете ме луд, но мисля, че...
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 890 Коментари: 0 Гласове:
11



Клаус Линден се събуди. Чакаше го дълъг ден пред компютъра. Той винаги работеше у дома си. Нека отбележим някои неща характерни за него. По произход бе немец. Казано по друг начин бе немски евреин, а всичките му близки бяха загинали в ‘Освиенцим’. Това едва ли е най-важното. Той бе на 39 години и имаше жена и син. Бе компютърен специалист и работеше за реномирана фирма. И това не е толкова важно. Живееше в Мюнхен и имаше кола Audi A4. Но и това не е толкова важно. Има други неща, които трябва да ви кажа за него. Интересно е, че е имал както казват психиатри и психолози ‘Епизод’. Какво означава това ли? Най-просто казано ‘превъртял е за отрязък от време’. И след събуждане той изпива медикаменти които да потушат негов евентуален нов ‘Епизод’. А преди заспиване упражнението се повтаря. Ще кажете какво му е интересното на това? Просто психично болен човек. Но... Има два факта. Единият от тях е съмнителен, но той вярва в него. При неговото остро помрачение той е видял и почувствал много странни неща. Халюцинации? Той не мисли така тъй като странните неща продължават въпреки силата на медикаментите. За съжаление Клаус е разказал тези неща вероятно само на жена си, но не и на психиатъра си. И е жалко, че не можем да ги научим. От разговорите си със своя психиатър, компетенцията на лекуващия е съзряла само един елемент. Религиозният. Другият факт е много плашещ. Подбрани хора от световния елит или по-точно казано определящите живота на останалите и всяко събитие по света знаят името ‘Клаус Линден’. Знаят всичко за него и следят всяко негово движение. Освен, че му помагат, те го и пазят. И това съвсем не е всичко. Те устройват специални церемонии в които един от тях си прерязва вените и прави саможертва в името на същия този човек. Това ме плаши и не го разбирам. Ще питате откъде ги знам самия аз тези неща, нали? Ето, че дойде време да ви се представя. Джеймс Фарис. Журналист. Бях на едно от тези събирания. Подробностите относно как успях да видя всичко това и как се измъкнах са сравними с филм за Джеймс Бонд, но без шеговити подмятания и хумор. Лошото за мен е, че се оказа че са замесени и специалните служби на водещите държави по света. Още по-лошо е че вече и аз съм под наблюдение само дето моето присъствие е нежелателно. Думата ‘нежелателно’ за този сорт хора и служби означава, че най-вероятно ще катастрофирам съвсем ‘случайно’. ‘Инцидентно’ ще бъда заличен. Радостен съм! Най-после успях да разкрия какво стои зад всичко това. Дали имам време да го завърша? Това е сензация, която за съжаление няма да види бял свят. Бързам, бързам... Следях Клаус Линден в продължение на три месеца. Ох, Боже... Клаус Линден стъпа в локва и... Ха-ха. Доказах го!!! Аз знам, а вие не. Ха-ха. Клаус Линден стъпи в локва изпсува и си намокри обувката, чорапите и панталона. В Индия вълни цунами нанесоха поражения и поставиха страната в бедствено положение. Клаус Линден имаше разправия и скандал на която станах свидетел гледайки скрит в храстите прозореца на дома му. В Близкия Изток отново се запали конфликта между Израел и Палестина(той кога ли е спирал??) Синът на Клаус Линден е пушил в работния му кабинет. Ураган помита половин щат в САЩ Играейки баскетбол Клаус Линден скача и хвърля топката, но при приземяването стъпва накриво и си изкълчва крака. Земетресение разтърсва Япония. Аз карам към редакцията знаейки, че съм открил пеперудата. Това е човек. Това е Клаус Линден. И въпреки това възникват много въпросителни. Как това се пренася от човек на човек през различните етапи на историята? Ами ако този човек го убият? Оф, какъв е този камион... Наречете ме луд, но мисля, че...      



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412168
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол