Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2011 02:17 - Пътуване към запада
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 781 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
(В пристъп на умопомрачение)   Когато се уверих, че нищо на този свят не си струва усилията реших да си докажа противното. Реших да предприема стъпка назад. Реших да вървя само и единствено назад към пропастта в нетърпимо очакване кога ще падна и ще достигна дъното. Започнах да търся злато и петрол колкото се може по-далеч и от двете. И мамех всички за да не ми попречат да изкопая дупка в която да се натикам, да се затворя от погледи и в крайна сметка червеите да ме довършат. А червеите освен че ме ядяха ми шептяха мили слова и ме убеждаваха, че съм победител или по-скоро, че ще дойде денят който аз ще бъда със сбъднати мечти. В замяна искаха да похапнат още малко от мен. И така хапка след хапка аз постигнах нужното удовлетворение, че мъртъв и оглозган съм по-скъп за самите тях. Но... Грешах. Те не желаеха да съм удовлетворен. Да съм удовлетворен за тях беше лоша политика. Ще кажете какви ги дрънкам и може би ще сте прави защото освен задник(на когото още не са посегнали) за оправдание имам 48 часа безсъние. Сега ще питате защо. Ами няма да ви кажа тъй като цялото ‘Насекомство’(цитат от оригинална анимационна комедия) ще потроши тъй дълго мечтаната и реализирана красива дограма на моята пчеличка мама. Май се надцених... И аз съм насекомо. Очаквам да ме приемат в елитната насекомна общност. Ама и да очакваш и да не правиш нищо по въпроса води до права линия която не завършва с точка. Е... Все някога за всеки завършва с кръстче. Защо сравнявам хората с насекоми? Ами нуждаем се от това да подражаваме на прагматични създания борещи се за оцеляване, а не на капитализъм сриващ устоите на обществото. Може би това за червеите ви се е сторило отвратително, но още по-отвратителни са качествата които притежават някои от власт имащите по света и разпределящите парите с които ние сме Принудени да живеем. Без алтернатива. Говорете си колкото искате за свобода, но докато не видя снимка на Саркози като малък с насрани гащи не вярвам в така наречената ви демокрация. Понеже съм естет няма да споменавам качествата които именно тези хора притежават. НЕ съм привърженик на Кадафи и спирам дотук с него. И той се е насирал като малък. И аз съм се насирал като малък. Даже бих качил снимките си(защото са ми направили такива) във Facebook, че да привличам мадамите като с магнит. Е... Нямам направен адрес във Facebook. Мъчно ми е че велика страна като Великобритания се намесва в подобен конфликт. Русия и Великобритания са страните които за мен са най-велики в света погледнато във всяко отношение. Не анализирам и не политизирам, а просто разсъждавам. Мъчно ми е и за Япония. Това е. Обаче има една уловка. Поправете ме ако греша но при война с атомни бомби единствените които ще оцелеят ще са хлебарките. Мисля си, че Бог отдавна знае докъде сме готови да стигнем.  



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412336
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол