Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2011 11:12 - Французин в Холивуд
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1234 Коментари: 2 Гласове:
12



Жерар дьо Амие бе актьор на 31 години. Имаше зад гърба си дете от руски фотомодел. Всичко това бе в миналото, а в настоящия момент той бе на парти в свръх луксозно имение в Бевърли Хилс. Имаше награда Оскар за второстепенна роля. Ако не знаете ще ви кажа, че тази награда отваря всяка врата. Колкото и странно да звучи той не бе дошъл за да се забавлява. Бе на това парти за да работи. Със същата цел бе довел и момиче от Франция, което умееше да омагьосва мъже, а ако се наложи и жени. Сесил. Тя бе на 25 години. Те бяха екип. -         Сесил нещо като за нас? -         Не се обръщай. Отляво те приближават. Тази не ми е известна. -         Какво чакаш? Разкарай я. -         Оставям тази работа на теб. Колкото си чаровен – толкова си и жесток. -         Добре ти изчезвай. Среща до червената колона. -         Здравейте господин Амие. -         Здравей красавице, с какво мога да ти бъда полезен? -         Желаете ли да се усамотим някъде? -         С удоволствие. Но не мога така. Нека първо поговорим, а след това... – Жерар се усмихна чаровно. – Вечерта е топла и може би ще обгърне и нас в топлина. Нека се срещнем на източния балкон, а аз ще донеса две чаши червено вино. Просто ме почакайте. – Жерар отново се усмихна и изчезна в тълпата от гости. -         Сесил тази е пълна аматьорка. Една надуваема кукла ще ме задоволи повече. -         Хайде да те видим що за професионалист си ти. -         Имаш ли някоя предвид? -         Самата Лейла Дженкинс със съпруга си. Само децата им не са тук. -         Какво знаем за нея? -         Непробиваема е. Щастлив брак. Без наркотици. Без алкохол. Няма да те допусне. -         Хм... – Жерар й хвърли поглед. Никакъв шанс. Говори с познати очевидно, а съпругът й я е прегърнал. Амие погледна по внимателно. Жестове, как се изразява, каква е фигурата й. Лейла беше със синя рокля до коленете и това означаваше, че не желае секс. Лек грим. Хвърляше такива погледи към съпруга си... Обичаше го. А той бе британец. ‘Сто годишната война между Великобритания и Франция още не е свършила.’ Замисли се на шега дьо Амие. -         Нали разбираш, че ако се изложиш ще се разчуе навсякъде. Твърде голям риск при здраво укрепена стена. -         А ти разбираш ли, че ако я изкарам навън сама при нашия човек в храстите с фотоапарата, ще си осигурим първа страница във всеки вестник. -         Гадняр. – каза Сесил с намигване, но забеляза нещо неприятно. -         Жерар, Клаудия е тук. -         Какво? Тази наркоманка няма ли да ме остави намира. Кажи ми, че не идва насам. -         Не мога да ти го кажа, защото те е видяла. А види ли ти гузната физиономия заради това, че ти я направи зависима от хероина винаги идва да ти обърше няколко шамара. Аз се покривам, засега... -         Здравей амбициозен боклук. -         Клаудия, няма нужда от сцени. Нека забравим всичко, което сме преживели. Аз вече съм съвсем друг човек. Спечелих Оскар. Чула ли си? -         Цял свят го знае, но ти не си се променил. Това което извърши с мен бе отвратително и ако не бях поставена в това низко положение щях да разглася навсякъде какво се крие зад чара, изисканите обноски, красотата ти и таланта ти на актьор. -         Осъзнаваш ли, че говориш така сякаш още ме обичаш? -         Да. Обичам те и винаги съм те обичала. -         Носиш ли от специалните прахчета? -         Не се ли намери някоя друга която да ти помага при интригите. -         Носиш или не? Ще спечелиш много пари. -         Манипулатор. Нося. -         Тогава погледни вляво от теб и виж момичето с червената коса и бялата рокля. Повикай я с пръст, а с другата си ръка ми дай запечатано прахче. – Клаудия спази това което Жерар й поръча. -         Сесил искам да те запозная с една изключителна жена, Клаудия Реймс. -         Само съм слушала за вас госпожо Реймс. -         Жерар спести ми театъра. Кажи какво се очаква от мен. -         Твоята роля свърши. Сега мълчи, забрави и... С теб ще се свърже човек и ще имаш пари за да си устроиш много хероинови партита. -         А чувствата ми към теб? -         Казах ти, че съм се променил, но да обичам... Та това е смешно. – Клаудия стисна зъби и се овладя да не го удари по красивото лице. -         Така, Сесил отстрани съпруга й. -         Как? Със снайпер или със зенитно оръдие? -         Не е смешно. Импровизирай. Нали за това ти плащам. Действай! – Сесил се приближи, имитира спъване, залитна и разля чашата си с червено вино върху съпруга на Лейла Дженкинс. Жерар се приближи докато съпруга на Лейла замина да поизмие сакото ‘Армани’. С бързо движение дьо Амие отвори и изсипа прахчето в чашата на госпожа Дженкинс. -         Здравейте госпожо Дженкинс. Аз съм ваш голям почитател. -         О, Жерар дьо Амие. Здравейте. Приятно ми е да се запознаем. Гледах ви в ‘С поглед в безкрая’. Изиграхте отлично ролята на психично болен. Наградата, която Академията ви присъди бе заслужена. – тя говореше съвсем искрено и приятелски, неподозирайки в какво се е забъркала. Постепенно говорът й се забави, едвам си влачеше устните и на поканата на Жерар дьо Амие да излязат на чист въздух отговори положително. Сесил явно още задържаше съпруга й. Това което последва бе много дълга и обширна тема за повечето медии по света. Никой не бе предполагал, че 11 годишен брак ще приключи за две седмици. Репутация бе унищожена. Друга бе възхвалявана. Просто обикновен ден в Холивуд.  



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - link popularity backlink building service
07.02.2012 23:15
hiya jwk.blog.bg admin found your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> Take care. Jason
цитирай
2. jwk - 1. анонимен
08.02.2012 12:19
Hi there! :) I really don't understand what you offer to me. Please speak on Bulgarian or Russian. Thanks a lot. :) Julian Williams
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408359
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол