Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2011 04:26 - Вампир
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
5



Понякога гледам светлините на Париж и си припомням, че е имало жени, които превърнах в свои робини. Интересното е, че не помня нищо. Нито имена, нито лица. Отдал съм се на пушенето на хероин, а този глупак, който ми се е лепнал тук ме уверява, че е с голям писателски талант и ще ми плати ако издам някои от своите методи при отминалите ми връзки с жените. Момент. Не ви се представих. Женоа Амер. - Нека започнем отнякъде. Как велик прелъстител като вас достигна до това да остане сам, отдаден на наркотиците? - Кой ти ги каза тези неща, че съм бил въобще прелъстител? Че даже и ‘велик’!? Та аз съм пълен аматьор. - Виж няма да ти платя и две евро ако се държиш така, а знам че парите ти трябват. - Писателю, опомни се! Живеем в двадесет и първи век. Всичко тук е материално. Познавам жени, които имат взаимоотношения с по двама мъже. Един, който обичат и един, който най-просто казано си плаща за да бъде с тях. И главното е, че мъжете знаят един за друг. Няма такова нещо като... Както там го наричаш. Има, определено има начини, по които да предизвикаш нещо в душата на човек. Към всеки подхода е актьорски – влизаш в различен образ. Въпрос е и на психология. Трябва да знаеш как се предизвикват чувства, а аз знам. А относно това защо съм сам – ще ти кажа. Хора като мен. Хора, които си играят с другите хора обичат само себе си, а всичко останало за тях е забавление. - Ето... Сега си говорим. Аз обаче, като писател, мисля, че в художествената литература са описани подобни хора и може да се вземе пример от тях. Говорейки за психология ми казваш, че можеш да предизвикаш чувство у някой. Как става това? - Какво?? Ти нима мислиш, че героят на нашия автор Мопасан може използвайки чара си да пробие стената на висшето общество?? Стена строена още от самото начало на цивилизацията. Подобни неща са абсурдни. В романа му героят използва чар и нищо друго. Лермонтов е за момчета на петнадесет години, Шодерло дьо Лакло ме накара да мечтая, но ме научи само на едно нещо, а именно да използвам тактиката да накарам една жена да заговори за любов. Това е много важно погледнато психологически тъй като думите, които използваме се превръщат в чувства. Опасно е, защото в никакъв случай не трябва да превръщаш в задължение чувството любов и думите ‘Обичам те’. И сега навлизаме в психологията... Задължението да изпитваш което и да е чувство е най-сигурният начин то да бъде убито. Повтарям Задължението. Ако все пак мишената се съпротивлява и не можеш да я накараш да говори и изпитва любов тогава използваш същата тактика само, че монетата е обърната наопаки. Най-важното винаги е да влезеш в контакт с нея затова понякога се налага да направиш най-лесното - така че да те намрази. Веднъж създадеш ли това чувство си слагаш бронежилетката и започваш да чакаш приближавайки се с актьорско недоумение, доброта, думи на обич, а както знаем на всяко оръжие куршумите му свършват. И вече, когато личността е обезоръжена започваш да стреляш самия ти. Лично аз съм попадал в различни компании и е задължително да избереш най-лесното момиче или жена на първо време, за да си създадеш репутация. В света в който живеем само елитарните кучки се съпротивляват. Имало е толкова много случаи когато без каквото и да било, а само по външния ми вид съм получавал орален секс, който между впрочем ми е любим. А както и да ме наричаш никога не съм правил анален.  Готови формули относно това – няма. И е смешно да се говори за ‘велики прелъстители’. Много повече пъти съм се провалял отколкото съм успявал. Знаеш ли колко много детайли има?? На красотата може да се издържи, но на чара и подходящите думи – никога. Та, дори и думите да са шаблонни начина по който ги казваш трябва да е с увереност и вяра. Манипулираш според ситуацията, гледаш да станеш всеобщ любимец отклонявайки теми, които не са от компетенцията ти. Чувство за хумор, което ако не притежаваш си длъжен да добиеш гледайки комични предавания. Изграждане на образ на сваляч. Повтарям образ. Аз преди да отида където и да било гледах сцени от един и същ филм. Сигурно сто пъти съм гледал избрани сцени от него. Може би го знаеш – ‘Алфи’ с Джъд Лоу. Емоционално си зареден. Най-добре е да прецениш кое какво въздействие оказва и върху теб и върху другите. Как те възприемат хората.      - Как ще коментираш израза и желанието на момичетата за ‘лоши момчета’? - Първо това са детски истории и второ ако не са, това са сорт жени към които не проявявам интерес, а самите ‘лоши момчета’ са с комплекс и повярвай ми те не подхождат правилно към жените. Познавал съм такива и то много. Винаги желаят да се бият. Канен съм без капка преувеличение три или четири пъти от Антоан мисля се казваше, на спаринг. Но не ги виня за нищо тъй като това е тяхната територия, на която не желая да стъпвам. - Един личен въпрос. Ти с колко жени си правил секс? - Много малко. Но уверявам те, печелил съм стотици. - И това ли е? Ти въобще какво търсиш у една жена? Тук се издадох и колкото и глупав да беше този писател усетих, че улови как лицето ми просветна. - Любов. Обичам да пия от любовта на жените към мен.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412095
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол