Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 20:22 - Последният диктатор
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
10



- Имаш ли да кажеш нещо смислено предвид, че цял живот си творил без да предполагаш, че ще свършиш по този начин. Водил си безсмислен живот за което ще платиш утре в 8.00 часа на бесилото. - Кой си ти, че да ме съдиш? Животът който всеки живее има смисъл и това е общоизвестна истина. -   За теб това не важи. Ако си мислиш, че си човек в пълния смисъл на думата – грешиш. Ти си чудовище. - А ти?? Смешник. Пионка. Твоята американска нация е създадена чрез геноцид над индианците. - Брей?! Ти ли ще ни учиш на хуманност. Спомни си добре, че ти си наредил да се извършат погромите в Босна. Масови гробове на жени и деца. - Аз ще остана в историята, а ти си никой и не виждам обективна причина защо говоря с някакъв заблуден шаран. Кой те улови на въдицата си? Вие и вашата държава сте производител и износител на оръжие номер едно в света. Самото ООН ви служи за прикритие. А нашите руски братя и Владимир Путин ще установят контрол над вас и постепенно ще започнат да ви дъвчат. Мюсюлманите ще ви подпалят ‘Земята на свободата’. Тъпата ви нация ще бъде разплакана понеже сама се въвлече в конфликти, които няма да бъдат забравени. Какъв си ти и кой те прати? - Абе виждам, че много добре умееш да съдиш хората и може би именно заради това ти си вече осъден и ще имаш среща с неизбежното. Ти ще висиш на бесилото и смелите ти думи ще бъдат заличени от това, че ще бъдеш блед от страх, а после... Ще оцапаш пода. Лично ще присъствам и ще те гледам в очите, а ти няма да бъдеш в състояние да гледаш гордо и смело. А за твоя информация аз съм полковник Ричмънд и не желая да бъда помнен по начина по който ти ще останеш запомнен. - Децата на моята родина няма да останат безучастни спрямо вашите марионетки, които със сигурност ще поставите. Все още има отряди, които ще се задействат. - Не се притесняваме за тях. Имаме пари с които да изкупим цялата ви държава. А ако сте тръгнали да се избивате взаимно... Ще ни направите услуга. - Вашата политика е построена грешно. Сами се дискредитирате. Говориш за пари и ето къде виждам пробойната ви. Точно парите ще свършат и тогава няма да имате възможността да купувате правителства. Ще ви ударят икономически и тогава ще заговорите за мир между държавите. Дипломацията ви няма да проработи, защото вие не действахте дипломатично в която и да е точка на света. Прогнозите ми са, че някъде точно по това време ще започнат да ви бият през ръцете, а вие глупаци ще се опитате да отвърнете на предизвикателството и тогава ще пострада самата ви нация. Впрегнали сте черните и латино американците като коне да ви ринат отпадъците, а евреите да ви управляват и някъде там са белите – средната класа. От цялата ви нация ще се спасят само истински разумните – евреите. Другите с плач ще си заминат както и ти. - Забравяш японците и македонците. - Да, смей се. - Дошъл съм да те изслушам без политически фарсове. Надявам се ще оцениш истинската причина, защото такава има. Спомена ми за някакви отряди. Желая имена. Можем да възстановим твоята държава без да има размирици. - Да възстановиш?? Нагъл тип. Защо трябваше да я съсипвате? - Не ми е от юрисдикцията да отговарям на подобни въпроси, но ти премина много морални, етични и чисто човешки граници. Синът ти бе спасен и не знаем къде е, но имаш дъщеря и жена. Можем да говорим делово. Защо да гният в затвор? - Изкривена ви е представата за нас. Ние сме по-скоро самоубийци щом опре до нация. Ако искате ги убийте. Не те знам какъв си, но полковник от САЩ да върти бизнес с мен е нещо на което ще се смея докато ме бесят. Жалко, че няма да мога да видя как пара – военните ми отряди и мафията ще ви почернят фалшивата и лицемерна демокрация. - Върви по дяволите тогава. - Най-после да кажеш нещо разумно. Точно в Ада има запазено място за мен. Не съм страхливец или предател. Жалко, че няма да мога да видя как ще водите дипломация срещу обучени да убиват спец части. - Много добре. И ние имаме такива. И въпреки всичко ще създадем наша територия и поле за действие. Ще отнеме пари и време, но ще се случи. А утре е твоя ден. След 8.00 часа ще отидеш където си поискаш. Та ти сам го вярваш, но вярата сравнена с парите няма същата сила. Прогнозите ти не почиват на здрава логика тъй като да си остане между нас цял свят преглътна нападението ни над вас. Кой е по-силен и кой ще оцелее? Раздробихме целия СССР, твоите ‘руски братя’, а ти за кого се мислеше? Вярвай си в глупостите, но нима помогнаха? Има хора които не желаят да бъдат купени. По един или друг начин те напускат този свят. От разговора ми с теб разбрах, че и ти си от тях. Жалко. Аз ще видя как децата ми отиват в колеж и са от елита, а твоите... В затвора. Аз съм спокоен и уверен в бъдещето си, а на теб пожелавам мястото запазено в Ада да има климатик.        



Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412256
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол