Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 06:52 - Нашата вяра
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
6



 Приятно ми е. Джеймс Елистър. Ще започна с главното. Майната ви на всички! Аз съм ключовата фигура в автомобилен американски концерн. Вече почти никой не купува колите ни. Скоро е възможно да обявим банкрут. Финансовата криза не ни облагодетелства за разлика от някои други автомобилни компании. Не влязохме в сметките на организаторите пък и не можем да им ги объркаме въпреки, че имаме специални хора работещи именно в тази насока. Положението в което се намирам... Ох... Може да ми се наложи да се самоубия, а имам три деца, жена и две постоянни любовници. Когато трябваше да продавам колите от автопарка си, една по една, сякаш някой късаше парчета месо от тялото ми. Яхтите ми... Става ми зле... На 51 години съм, а не ми се умира. Може би трябва да си излея душата? Не съм вярващ и знам, че отивам право в небитието. И все пак предпочетох да се изповядам пред свещеник отколкото при някой психотерапевт. Струва ми се, че ако има Бог, то ние сме по-близки отколкото обикновените хора си мислят.

Уол Стрийт. Бях амбициозен, представителен, обещаващ. Последната дума ми бе казана от високо издигнат човек и не като комплимент. Помня и друго, което ми бе казано от същата личност. ‘Ако желаеш да си един от нас изключи алармата на съвестта и моралните и етични принципи. Мисля, че алармата ще се задейства постепенно когато започнеш да навлизаш в голямата игра. Там, където парите ще струват стотици човешки животи. Тогава ще разбереш дали можеш да балансираш ходейки по въже между две пропасти. Тази на твоето пропадане в ада и тази на лицемерната, фалшива и несъществуваща доброта. Няма да те лъжа, че всички ние, големите играчи сме паднали във втората доброволно и за по-лесно. Но ти ако искаш да се мъчиш си върви по въжето...’

Невероятно, но факт. С издигането ми осъзнах, че има две абсолютно противоположни думи богат и честен. Сигурно ще кажете да си живея по-скромно и да не го мисля толкова, но... Парите ми не са чисти. Изпрал съм два милиарда долара на Андрей Чершинко и свръзката Алън Милевски посредством американски филми, а те се занимават с наркотрафик. Руснаци. Какви времена бяха... Между нас казано – рускините са най-красивите жени на планетата. От този период помня най-хубавият секс в живота ми. Тя е известен фотомодел от Бразилия. Ще прикрия името й. Нека я наречем Сузане. Не съм поет, но това което открих под късата й пола бе нещото което съм търсил цял живот.

А сега... Американското правителство не прие закон за одобрение на финансова инжекция за нашия автомобилен концерн. Аз ще загубя работата си – това е ясно. Лошото е друго. Имам информация от мои хора, че скоро ФБР ще ме разследва. Всичкото ми имущество и банковите ми сметки ще са запорирани. Чершинко си има такива приятели, че и два века да го търсят не могат и обвинение да му повдигнат. Първо, не му знаят координатите и второ и Страшният Съд да дойде под протекцията на Христос пак няма да се намери някой, който да свидетелства против него. Милевски е някъде по курортите, но аз като американски гражданин ще отнеса всичко. Срещу мен има трима свидетели ама руснаците не искат да се намесват. Знам имената им, но ги охраняват спецчастите на ФБР. Ще кажете, че справедливо си отивам от този свят и пак ще сте в заблуда. Докато се забавлявах Израел воюваше с Ливан. При мен дойде специален човек, който ми каза, че би било добре за мен да финансирам Израелската офанзива. Отказах му и го отпратих. Лично за мен справедлива война не съществува. И двата лагера са терористи. А наркотиците... Никой не те кара насила. Вярно. Умират хора. Ама това е техния избор в живота. Като си толкова глупав да вземаш аз как да ти помогна? А да финансираш масови убийства над невинни си е съвсем друг въпрос. Не се прави! Може би тогава несъзнателно се е включила алармата и съм паднал от въжето в пропастта на ада. Еврейското лоби ме е заклеймило и е задействало наказателната си акция. Ако бях финансирал тази скапана и безсмислена война американското правителство щеше да спаси нашия концерн.  

Вече няма значение. Сбърках и ще трябва по един или друг начин да изплатя грешката си. Докато се изкачвах по етажите на небостъргачите в буквалния и преносния смисъл аз забелязах, че колкото ние отиваме по-нагоре към небето и Христос, толкова хората са по-грозни и лицата им са отблъскващи. Убеден съм, че иконите лъжат. Аз бях на върха в йерархията и знам, че Бог не смее да се покаже за да не видим колко отвратителен е той. Срещал съм се с най-силните личности в света и винаги ми е било чудно как Бог е допуснал хора като тях да управляват света, а и САЩ. А за нас... Тези, които няма да видите желая да бъдем разбрани. Всички ние изповядваме една вяра. Когато съм на работа, когато съм с жена си, когато съм с една от двете любовници, когато съм на светско събиране, когато съм на важно съвещание, дори когато съм на благотворително събитие, винаги споменаваме най-често една и съща дума – ПАРИ. 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412248
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол