Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2011 14:58 - Копеле
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
4



 - Уилям... 290 километра в час... Ти луд ли си?

- Кълна се в моя Aston Martin, че щях да им избягам чичо Джералд, но те преградиха пътя.

- Това се нарича тактика. Обикновено полицаите я използват за да спрат някой престъпник. В твоя случай обаче са те спасили.

- Това са глупости. Знаеш, че благодарение на теб съм карал кола от Formula 1. Не съм бил пиян и няма и минимален шанс да пострадам.

- Спести си благодарностите, защото виждам последиците. Въпреки, че съм Лорд не съм всемогъщ. Моля те... Не ми причинявай инфаркт. На 68 години съм, а съм дал дума пред баща ти да те пазя и да се грижа за теб. Няма ли да престанеш да ме изненадваш с безотговорните си постъпки. Можеш ли да бъдеш сериозен и да се занимаваш с нещо, което да не е като онова.

- Какво да направя като ми е в кръвта. Обичам да се бия. Хоби ми е. Нали заради това съм тренирал карате. Мога да бъда сериозен. Ще работя за тайните служби. Бонд. Джеймс Бонд. Как ти звучи?

- Звучи ми като да стана и въпреки, че съм уравновесен човек да ти ударя два шамара. Искаш ли да ти намерим жена? Изборът е неограничен.

- Ооо, чичо Джералд. Възрастта ти пречи на преценката. За съжаление си падам по мъже. Ако трябва да избирам между Брад Пит и Анджелина Джоли ще направя тройка.

- Виж момченце, не се лигави пред мен! Не знаеш под какво напрежение съм. Титлата ми върви с всякакви изпълнени с негативизъм сюрпризи. Бедна ти е фантазията пред какви проблеми съм изправен всеки шибан ден. А определението за теб въобще не подлежи на никакво съмнение. Ще ти говоря откровено. Ти си паразит. Ти си търтей. Не си прецаквай живота. Аз те разбирам. Обичаш да се движиш по границата. Действаш на жълта светлина. Един път преминеш ли на червена... Ще ти коства и лукса и смелостта, която уверявам те не притежаваш, а само демонстрираш. А аз! Всеки Божи ден се стремя със средства и нечиста игра да укротя тълпата. Хората, които всеки ден работят биват лъгани, манипулирани за да бъдат овце управлявани от пастир, който никой не желае да разочарова. Понякога пускаме вълците или използваме кучетата затова върви по дяволите ако искаш, но няма да позволя да завлечеш и мен. Това е. Изчезвай!

- Винаги когато ми говориш така изпитвам желание да се напия. Понякога си мисля, че ако го правиш още по-често ще стана импотентен.

- Ти още ли си тук?

- Добре. Махам се, но ще те накарам да съжаляваш за думите си, когато си пръсна главата с воден пистолет. И ще бъде със светена вода.

Лорд Арън Джералд се обади по линията свързваща го с шефа на охраната.

- Линдън?

- Да, сър.

- Би ли изпратил двама от своите, тъй като тук имаме работа с опасен каратист.

- Веднага сър!

- Добре, добре, добре. Извинявай чичо Джералд. Довиждане. Надявам се, че следващият път ще говорим по положителен повод. И защо не това да е бъдещата ми жена?

Уилям продължи да върви по грешния път на малки стъпки. За семейство и жена той не би и помислил. Какво ли е станало с него?

Вижте не ме взимайте насериозно в никакъв случай, защото моята натура е близка с тази на описания герой. Той е моя проекция, а и несбъдната фантазия. При същите обстоятелства бих постъпил по същия начин. Нека оставим Уилям без да му лепваме епитети. Ако желаете обърнете се към мен... Аз съм копеле.  




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 410698
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол