Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 04:44 - Горещ чай и студена вода
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1001 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Лорд Барнс отново е пиян и ни занимава с глупости. А на вас може би ви е интересно с пушка от еди кой си калибър, от еди кой си изстрел и за финал от еди какво си разстояние е застрелял елен. На мен – не. Никой не смее да прекъсне другия пиян в компанията. Генерал Лестър. Той пък е от тези, които винаги щом се напият с уиски започват да разказват вицове. Усещам леко съперничество между гореспоменатите. И двамата се борят за по-голяма аудитория. А аз? Името ми е Дейвид Джеръми. На 26 години. Завършил Кеймбридж със специалност философия и руска литература. Джентълмен! Баща ми обича да се шегува с мен посредством реплика от някакъв филм. ‘Твърде млад си за възрастта си’. По този начин отговаря на желанието да ме вкара в голямата игра. Политиката. Заявих му само, че желая, чувствам увереност и ще вложа всичко на което съм способен за да работя в посолството на Англия в Москва. Разбира се, длъжността ми ще изисква сериозен риск. Разбирате ме, нали? Вече започнах да подозирам, че никога няма да работя за Великобритания извън пределите й. И всичко е заради майка ми. Докато тя е жива той не би позволил да се изложа на опасност. Имам  приятел колега от Университета работещ за тайните служби или иначе казано: МИ-6. Един разговор с него ми струваше загуба на девствеността от заблужденията на разума.

- Ливърпул отново са вън от Шампионската Лига. А ако знаеш колко заложих... 1000 лири. Стивън Джерард не може да победи своите десет идиота – съотборници. Пък и срещу него има още единадесет на които им се играе и заслужават думите – класни футболисти.

- Гари, имаш достъп до най-високото ниво на информация при службите. Всичко това не е ли предварително подготвено и по сценарий. Така де... Един вид шоу.

- Ха-ха. Ако разсъждавах по твоята логика, то това означава, че имаме къртица в организацията и мен са ме изработили с 1000 лири. Аз работя за сценаристите Дейвид. Наистина не е като в древен Рим и Колизеума, но историята ни е научила на много. И при битките в Колизеума определени средства са били използвани ‘против’ и ‘за’ даден гладиатор. Знаеш ли, Дейвид какво заключение си извадих от опита ми в работата? ‘Няма нищо ново под слънцето.’ И понеже сега говоря за Рим ще ти кажа, че спечелихме Студената Война действайки точно по римски образец. Грубо казано насякохме бившия СССР на парчета. Същото направихме и с Югославия. Те ни отговориха с ИРА. А САЩ?! Винаги сме били съюзници, но те действаха на принципа от един роман на Достоевски, а именно ‘остави едната гадина да убие другата гадина’. Така беше и при Втората Световна Война. Русия воюва и победи, а сега в американските филми е отразен и преувеличен по значимост десанта над Нормандия. Най-справедливо би било да се направят много повече филми за терористичния акт спрямо Япония. А иначе ако караме по линия Достоевски ще забележиш и че срещу Либия воюваме на практика сами, тъй като французите да ме прощават, но са създадени да правят орална любов, а не да воюват. Не съм сигурен, но предполагам, че ти е убягнало какъв манталитет имат руснаците. Аз съм виждал толкова много филми и ясно се откроява как децата играят на войници. Още от малки. Те са създадени за тази работа и Чарлз Дарвин ще ти го разясни, ако не си разбрал Фройд. А ти... Идваш и ми говориш, че желаеш да си играеш в Москва на тяхната игра. Не само баща ти, но и аз ще те спра. Учил си философия... Къде Томас Хобс е поставил руската мафия като имаме предвид идеята му за Човекът – Държава? Може би е паразит? Тогава всички ли го имаме? Не. Това е нещо много страшно и действа на принципа на чернодробната цироза – необратимо е. Водка. Руска водка.

- Последното беше глупост, но благодаря за лекцията. А и не би трябвало да споменаваш Томас Хобс. Твърде неуместно, предвид времето когато е живял.

- Съжалявам, че не успях да направя метафора или както там му викате. Ти си учил литература и философия, а аз физика и математика.

След като Гари си замина аз въздъхнах. Реших да си поръчам чай. Студена вода вече пих.      




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Да. . . . . . . . . . . . . ‘Няма нищо ново ...
18.07.2011 08:42
Да.............‘Няма нищо ново под слънцето.’
А... судената вода .....дори е необходима...... за мисълта .
Хубава нова седмица!:)
цитирай
2. jwk - ivankalilova
18.07.2011 17:35
Здравей! :) Благодаря за коментара! :) Не знам дали студената вода е необходима, но от това което имам като преживявания в живота съм пил толкова много в различните аспекти или жанрове... Винаги гледам да я избегна. Надявам се, все пак да не бележи в крайна сметка целия ми живот. Всичко добро и за теб! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412320
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол