Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2011 05:47 - В Името на Светата Троица
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 2425 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бездната беше величествена. Земните мерни единици и човешките представи не можеха да опишат безкрайността и размаха с който бе създадена. Около нея бушуваше огън, а дъното й... Никой, никога не бе видял дали съществува такова. Тя бе обитавана от Смъртта. Души се носеха и шушукаха помежду си винаги за едно и също. Желаеха да достигнат до края на бездната. Носеха се легенди, че там е Светлината. Трябваше само да поемеш по пътя. Имаше такива, които поемаха, но никой не се връщаше. Това плашеше останалите и все пак някой винаги се решаваше да тръгне към неизвестното. Всички ние, неизброими колкото звездите знаехме, че пътят нагоре е безсмислен. Там бе Синът – Княз Самиел и Неговите ангели летейки над нас. Имаше някои, които се опитваха да тръгнат към всеизвестното, нагоре към Него, но и те не се връщаха. Никой не знаеше името си, мислехме, че друг свят не съществува и се носехме извън времето и пространството. Налагаха ни да се молим. ‘ Молим Те Отец Яхве, Син Самиел и Свети Дух Луцифер бъди с нас преди, сега и в бъдеще. Поклон пред Теб.’

И ето... По някакъв начин нещо стана с мен... Спомних си... Името ми бе Джеймс Стивън МакКонъли и имах бар в Глазгоу. Значи има и друг свят. Защо съм в Ада? Лошо... Досетих се. При сбиване ударих с юмрук клиент, който почина в болницата впоследствие. Веднага след като осъзнах тези неща тръгнах да се движа към дъното, към както всички мълвяха, Светлината.

Някъде сред звездите в паралелна вселена...  

- Аррам, имаме неотложна работа. В галактиката Млечния Път в царството на Нашия Бог душа от Чистилището се е опомнила и представи си е тръгнала към дъното. Откъде тази смелост предвид това, което не живее там? Аз сам за там не тръгвам. С удоволствие бих оставил тази душа да намери безкрайността под формата на розова отрова.

- Знаеш инструкциите при такива ситуации Грисим. Или искаш да те пратя по дяволите, ха – ха.

- Аз и там съм бил преди да започна да служа.

- Ще ти кажа друго. Отвори Свещената Книга и провери дали името му е записано там. Ако не е, лично аз ще отида да го върна и да го пратя на Земята. Ще го изпитаме отново и следващия път Светия Дух Луцифер ще се опита да го прати този път директно в Ада, а от там нататък всичко е възможно... Може един ден да стане един от нас. Този МакКонъли не осъзнава, че е в Чистилището. Преди да се възкача и аз имах заблуждения. Ще ти разкрия нещо... Самият аз съм бил в тази вселена, галактика и на тази планета преди да стана демон. Не помня  всичко, но имат едно смешно изказване: ‘Доброто винаги побеждава.’ Там е ужас. Ние тук се страхуваме от глупости, но ти да видиш какво е там... Ако си изберем най-отвратителен век това е 21. С него света им свършва. И всичко е заради едни хартийки.

- Как хартийки?

- С тях си избират неща, които да имат. Нищо не им се дава, трябва да извършват нещо за да получат нещо.

- Искаш да кажеш, че не може да си имаш всичко, което пожелаеш, а трябва да даваш хартийки? Що за глупост е това и кой го е измислил?!

- Ти си живял другаде и затова не си свикнал на безумие. Сега отвори Книгата или ще повикам Вант.

- Никаква Книга не отварям това кърваво мастило ме плаши. Не мога да понасям и дървото от което са съзидани страниците. Пък и ако прочетеш нечие име веднага изкача някаква история, живот, лице и все неприятни едни. Вант да я отвори.

Попаднах в стая цялата в розово. Отворих врата и се оказах в градина от розови рози и се замислих ‘Дали така изглежда рая?’. Навсякъде имаше врати. Отворих друга врата и видях розова трева и дори езерото бе в същия цвят. Пред мен се озова чисто гола жена с розови очи и розова коса, а плътта й бе като на бебе - розова и ме попита дали желая да се съединим в едно. Погледът й бе лукав. Уплаших се и почнах да викам от страх.

Събудих се.

- Джеймс какво има?

- Нищо Шерил. Ох, явно съм сънувал нещо. Не помня обаче какво.

Наистина не помнех. Пък и може ли да се вярва на сънищата?? Важното е, че утре има мач и ще пия. Супер!

Това което се случи на другия ден надмина всички най-лоши кошмари, които може да си представи човек. И да съм сънувал нещо то едва ли е било по-лошо от това. Под въздействието на кокаин открих безразборна стрелба и раних трима човека, а убих двама и то само защото моето пристрастие към футболния клуб не съвпадна с тяхното. Доживотен затвор! Желаех директна смърт, а не да гния в затвора, но...

‘Молим Те  Отец Яхве, Син Самиел и Свети Дух Луцифер бъди с нас преди, сега и в бъдеще. Поклон пред Теб.’




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Много ми хареса, поздравления! :)
10.08.2011 08:12
На колко нива (и вселени) си представил нещата! Сънят - като свят-медиатор между нашия и "другия" свят... Само Луцифер не се връзва с моите представи за Свети Дух - според това, което знам, светият Дух е женско "Нещо". (не по биологичен пол, то е ясно, а по същност някакси).
цитирай
2. jwk - magicktarot
10.08.2011 11:05
Здравей отново! :)) Благодаря ти за положителните отзиви! :) Ти си много сериозен читател! Казано метафорично - гмурнала си се дълбоко под водата. Това със съня е често използван прийом. И във филмите и във книгите. А за Луцифер... :) Някакси не те разбрах, но си права би било естетично да има поне една жена в 'Светата Троица'. ;)
цитирай
3. ivankalilova - Прочетох няколко пъти. . . . . . . . и ...
10.08.2011 12:37
Прочетох няколко пъти........и посмях и аз да се гмурна дълбоко под водата!
Хареса ми !Много !Сънят......в него откриваме нови вселени, галактики, бродим....търсим светлината, влюбваме се .....и какво ли още не !
Поздравления и аплодисменти, от сърце!:)
цитирай
4. magicktarot - Не става дума за Луцифер, за Светия Дух говоря...:)
10.08.2011 12:40
Той, твърдят, бил женски по същност... Не заради естетиката или симетрията...Иначе си е право на автора да използва различни образи и да ги слага в Троици и т.н. - това не го оспорвам, просто подметнах ...:)
цитирай
5. jwk - ivankalilova
10.08.2011 16:20
Здравей! :) Благодаря ти! :) Аз също ти пожелавам от сърце да те спохождат приятни и весели емоции и нека това в което вярваш да побеждава. Лека и спокойна вечер! :)
цитирай
6. jwk - magicktarot
10.08.2011 16:29
Здравей! :) Няма лошо, че си подметнала, но понеже обичам да изследвам точно тези територии ми стана интересно и бих желал да науча повече за това което ми споделяш. Объркването - настрана. Ще бъда напълно откровен! Всеки твой коментар се взима от мен под специално внимание. Ти си се доказала пред мен.
цитирай
7. magicktarot - Благодаря ти, Явор! Темата за Св. Дух е доста дълга,
10.08.2011 21:06
ако искаш, хвърли едно око на един мой постинг за Свети Дух - там вкратце съм нахвърляла "некои съображения" :)))

http://magicktarot.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/18/liturgiiata-na-svetiia-duh-sbydva-vsichki-jelaniia.749455

Поздрави!
цитирай
8. jwk - magicktarot
11.08.2011 13:23
Здравей! :) С удоволствие ще видя "некои съображения". :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412246
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол