Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 03:48 - Подарък
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1992 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ще се изправя срещу теб! Стискайки зъби от болка ще печеля всяка битка, но аристократично ще ти оставя победата от цялата ми лична война срещу теб.

Тъгата идваше към мен като ято мушички през лятна вечер. А вечерта бе с уханието на липов цвят. Бях сигурен, че това се дължи на твоите златисти коси. Целувайки те усещах обещанието. Твоите малинови устни... Гледах очите ти. В тях прочетох смъртната си присъда, а бях толкова млад. За теб това бе игра. За мен това бе война. Мечтаех, надявах се да се удавиш в океан от сълзи. И ти ще рониш сълзи и ти ще обичаш несподелено. Чух... Там някъде точно през зимата някой те е разплакал... Кажи ми кой... Защото няма да позволя никой да се отнася с теб така. Когато си мисля за теб се разболявам от раздвоение. И отново. Теб те има, а всички останали хора – НЕ.

Дали мога да добия властта и силата за да изменя всички обстоятелства в моя полза? Ще го направя. Вярвам в съдбата, но не вярвам, че не мога да прекроявам действителност. Много са били хората – малко са останали.

Плачейки съзирам, че съм щастлив. Това е страшно. Не знам какво ме очаква в бъдеще. Нека ме има. Тук в щастието на земния рай. Онзи другия не ме интересува. Ницше и кой ли още не е говорил за волята. Но тя е в главата, в съзнанието. А когато в сърцето няма нищо... Тогава си от хората, които никога няма да намерят покой в консуматорското си съществуване. Това са хора за които ще пиша точно до тази точка.

Пълно недоразумение е да кажеш, че не вярваш в Бог. Пълна лъжа е да кажеш, че не му се молиш съзнателно или несъзнателно всеки ден. Абсолютно престъпление е да пишеш срещу него и ето... Отново. Раздвоение.

Учените знаят всичко, нали? Погледнете Дъгата... Защо черният цвят не присъства никъде? Или той се е скрил от страх?? А вие кой цвят си избирате? Аз съм направил своя избор белязал целия ми живот. Аз съм в скрития черен цвят и не ви е работа да знаете колко много ме е страх, че някой ден ще бъда разпънат на кръст заради допуснатите си грешки. Страх – това е водещата черта на характера ми. И през годините и сега. Вие?? Убягва ли ви това, че от страх аз няма да позволя да ме разпънат? Това да застанеш пред хората и да признаеш, че цял живот си грешил и да разбереш, че скоро ще бъдеш унизен и грубо казано наплют е смелост. Не е смелост да затвориш очи и да скочиш в пропастта. Ето това е страх. Ето така ще постъпя аз. Само един. Само един е успял да надживее човешкото и да застане пред хулите и присмеха. И не чудесата го правят Бог, а смелостта му. А другият, псевдобог със своя хиляден райх е постъпил като страхливец и много и още повече ще има такива.

Неизвестността винаги те кара да допускаш грешки. Защо на мен се е паднала такава участ? И ето... Минава ден. На другия осъзнаваш, че си постъпил неправилно в нещо или че е можело да оползотвориш деня с една степен по-нагоре. И това е цял живот, но има и по-лошо... Допускаш огромна грешка и тогава. Тогава я изплащаш през целия си останал живот. Има няколко неща които научих за двадесет и шестте ми години на този свят. Съвсем прости и съвсем обикновени. На добрите хора се случват добри неща, на лошите – лоши. Добрите хора се справят с лошите неща, а лошите хора – не. Дори смъртта е преодолима. Умре ли близък на мен човек ще игнорирам всяка насока, която ме кара да чувствам неговата кончина.

Понякога си мисля... Как ли ще разбера кога е дошъл последния ми ден. Разсъждавам като Питър Пан. Е... Млад съм на възраст, но съм стар за много неща. Те си заминаха от моя живот. Остава да гледам напред към това което ще се случи и в живота и в смъртта. Ех, колко е хубаво, че си се родил на този свят...




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - , , Остава да гледам напред към това ...
10.10.2011 04:02
,,Остава да гледам напред към това което ще се случи и в живота и в смъртта."
Vajnoto e ,da pravi6 samo onova,koeto iska6 da pravi6,a ne,kakvoto misli6 ,4e trqbva..:))
Pozdravi za dobro utro!:)
Xaresa mi!!
цитирай
2. jwk - mileidi46
10.10.2011 04:34
Здравей! :) Ти си щастлив човек. Наистина ли правиш само това което искаш?! Лично аз мисля, че още от деца отиваме на училище, а дали искаме или не никой не ни пита. Като възрастни работим защото ТРЯБВА. Остаряваме въпреки, че не го желаем, мисля? И накрая умираме и то не защото искаме. Права си като казваш, че е много важно да правим това което искаме. Обаче дали ни се отдава? Добро утро и на теб! :)
цитирай
3. ami - :)
10.10.2011 13:09
Не плачиии, черният цвят е вакуум, който поглъща светлината..няма как да се пръкне на небето - знаеш :D, но виж земята...
смъртта и живота, както рая и ада..според мен са състояния на осъзнаване..смъртта на близък човек..няма такава..то е физическо отсъствие само
страхотен подарък е раждането..и да, малко са останали хората..:)
(извинявам се, ако съм се оляла с разсъжденията..:Р)
цитирай
4. jwk - ami
10.10.2011 14:37
:)) Здравей! Това за черния цвят от научно естество ли е? Ами през нощта не се ли пръква на небето? И честно казано не ми се иска да се осъзнавам в ада щото в дебелите книжки пише, че обратен влак за другаде не пътува. Не си се оляла с разсъжденията защото те са точни и съвсем на място. Пък ако ти се иска още нещо напиши. :) Ще ти отговоря... :) Поздрави! :)
цитирай
5. ami - :)
11.10.2011 00:07
Това за черния цвят е толкова научно..колкото може да бъде според мен ;) а всъщност трябваше да уточня, че няма как да се пръкне на небето посред бял ден с дъга..щото черното ( тъмното) е липса на светло и цвят, но не бойся, човешкото око било така устроено(това съвсем научно ми го предадоха), че само един фотон светлина да има и го лови ;) (да не казвам , че и сигурно се хваща за него като удавник за сламка, щото няма да звучи много научно :D ) Хареса ми "обратен влак за другаде не пътува", но повярвай има влакове за навсякъде и обратно, друг е въпроса пътниците за къде са ;)напомни ми по структура(не по смисъл) на един мой странен проблясък преди време"всичко е за сметка на останалото" ...
цитирай
6. jwk - ami
11.10.2011 16:54
Здравей! :) 'всичко е за сметка на останалото'. Наистина е много странен проблясък щото не го фанах по смисъл, но не се притеснявай гениите винаги остават неразбрани. :) Поздрави! :)
цитирай
7. ami - :)
11.10.2011 17:14
То..честно да си кажа и аз много не се разбрах тогава, ама в последствие лека-полека ми се наложи да си го обясня, щото иначе язък за проблясването - нали така..., ама айде стига спам, че който чете може да не се интересува :D
цитирай
8. анонимен - Но понякога за съжаление няма об...
20.08.2012 08:21
Но понякога за съжаление няма обратен влак каквото и да направиш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412159
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол