Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 05:13 - Епископ
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1151 Коментари: 5 Гласове:
9



                                                                Предисловие

 

Това, което ще приложа като текст е речта на Епископ Михаил Владимирович Галубовский произнесена на 23 Ноември 1999 година. Много претенциозна – това е мое мнение. Сдобих се с нея благодарение на самоотлъчил се монах служил под негова опека в манастир в Одеса(Украйна).

 

Аз Михаил Владимирович Галубовский се заклевам пред вас братя, че това което ви говоря идва от Словата Божий обзели душата ми. В сърцето и разума ми е Правдата и Справедливостта. Дори лукавият затънал в собствените си нечистотии няма и паднал лист, защото през годините в които съзерцавах Истината той биваше побеждаван от самия мен. Семената, които нечестивия посяваше с цел да сътвори корен, а от него да поникне дърво в моята душа, биваха хвърляни в собствения му огън. Братя... С радост мога да ви съобщя, че всеки подвластен на него не може да твори. Бог е създал света, а онова нищожество намира смисъл да руши, защото то може да пресъздава само и единствено това, тъй като природата му е само – разрушение. И понеже не може нищо и го осъзнава е принудено в собствената си омраза да скрива Светлината от нас. Плътта е негова сила, но аз се смея защото при мен това същество не успя да постигне успех.

Братя... Не вярвайте на нищо и на никой. Имате Четири Евангелия – те трябва да бъдат научени наизуст, защото всичко друго е заимствано от тях. Аз мога! Да съдя престъпниците писали и разработвали глупостите си върху Светите Евангелия. Кой? Нима Достоевски? Най-великият писател е бил страстен комарджия. Аз го съдя! Точно сега! Той е бил отдаден на Порокът. Ще кажете, че е най-великият писател, а аз ще ви се изсмея в лицето. Дяволи му били в главата за да описва как би трябвало да изглежда светеца или човека творящ Добро – Не. Той греши. Не съм писател, но той е чел нашата Книга преди да започне да пише. Смея да попитам, защо той е използвал християнството във всичките си романи? Признат ум, а християнската доктрина е гръбнакът на всичко което е писал. Какво говори Набоков? Нима оскверняването на невръстна плът е блаженство. Не. Не. Нашият Бог е казал, че развращаването на едно дете трябва да бъде краят на човека сторил това дело. Бог е казал, че в такъв случай и самоубийството на въпросния човек е справедливо. Какво е писал Умберто Еко? Хм... Стане ли такова нещо в моя манастир виновниците допуснали да се отдадат на греха един между друг ще бъдат изправени пред мен, а това означава, че ще изпитат моето виждане за наказание, а то е сходно по психологически метод със Светата Инквизиция. А Умберто Еко прокрадва идеята, че ако Господ бъде осмян и в Книгата се появи хумор тогава цялата Вяра ще рухне. Ще ви кажа какво мисля. Нима е смешно и смислено да проявиш чувство за хумор ако простиш на хората, които ти забиват пирони в ръцете и краката? Гьоте? Как смее да говори от името на Светите Ангели Небесни? Какви са тези облози между Бог и Мефистофел. Нима Господ си играе с хората? Ще ми цитирате ‘Книга на Йов’, но аз съм убеден, че юдеите предадоха Христос и не го признават за свой Бог. Знам тяхната съдба. Нека се появи Антихриста и с присъщата за тях лукавост те ще одобрят самите себе си. А у Гьоте няма Бог. Неговото, а и на Джон Милтън е неприкрит сатанизъм. Михаил Булгаков е загубена душа. Не мога да разбера как е възможно да се пишат приказки за такива сериозни неща. Той е обидил Христос и го е направил съвсем съзнателно и на всичкото отгоре книгата му се взима насериозно от читателите. Желаел е да бъде нестандартен, а това го е довело до абсолютна инфантилност. Та тази книга е за деца. И може да бъде четена от незапознати с всякаква информация. Защо ви говоря това? Защото изброените са банда крадци. Защото те изопачават Истината. 

Братя... Не вярвайте на иконите. След много търсене вие сами ще откриете как изглежда самият Христос. Само в един миг ще осъзнаете всичко и Вселената ще бъде ваша. Гарантирам ви го. Аз вече го преживях. Говорил съм с хора, които също са го преживели. Винаги е по един и същ начин. И при мен и при тях. Тези хора стават избраници. Едно пожелание и седем желания.

Братя... При мен Христос е дошъл. Идва време когато ще дойде на облаците. Тогава аз ще измоля своята смърт, защото работата ми ще е приключила. И за тези от вас... Първо е пожеланието...




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ami - ". . Бог е създал света, а онова ...
18.10.2011 11:46
"..Бог е създал света, а онова нищожество намира смисъл да руши, защото то може да пресъздава само и единствено това, тъй като природата му е само – разрушение. И понеже не може нищо и го осъзнава е принудено в собствената си омраза да скрива Светлината от нас. Плътта е негова сила.."
........
Има проблясъци този човек ..Изкуството и Творчеството са различни неща..Второто е първо ;)
........
а ще ми е интересно да разбера на какво е предисловие това :)
цитирай
2. jwk - ami
18.10.2011 12:51
Здравей! :) Отново... :) Честито! Влизаш в моята класация за най-активен блогър относно коментиращи ме, което ми се нрави. Обаче навлизаш в мистиката. Нещо не ти хващам коментарите. Моля те... На български... Без лоши чувства.
цитирай
3. ami - :)
18.10.2011 13:10
зарежи класациите, на мен не ми се нравят(без лоши чувства де)
то не е лесно да зная много видове български, но..това което има в цитата като мисъл според мен (оппааа..точно това съм пропуснала да копирам, "че всеки подвластен на него не може да твори")
показва че сътворяването е едно нещо( според мен първопричина), а изкуството друго(т.е. подражание "изкуствено")
сега.. кое е дело на Този или Онзи не искам да съм компетентна
и Творението и подражанията му са стремежи (аууу все едни дълбоки теми ) ...чувствам , че няма да ми стигне българския:( Иначе нямам нищо напротив да си обяснявам мислите :))
цитирай
4. jwk - ami
18.10.2011 14:00
И аз нямам нищо против да ти чета обясненията към мислите. :) Виж сега, това е образ сътворен от мен. Този образ е събрал всички най-лоши качества относно отношението и възприемането на религиозните ценности и добродетели. Такива хора дори са опасни. Заради своята фанатична война и кауза за която се бори е станал сляп и греши. А що се касае до изкуство... Самият текст е художествена измислица.
цитирай
5. ami - :)
19.10.2011 00:33
така де..но това че в последствие се е фанатизирал не означава че няма и верни проблясъци..ти пък какъв творец ще си ако не си му дал право на избор на човека(образа)..от време на време и да не греши:Р
.......
от към сериозната част съм много съгласна , че всичко което навлиза във фанатична фаза е опасно..независимо в каква насока е..
........
незнам защо ме усмихна класическото определение"художествена измислица":D
ще поразпитам, пък може и да разбера :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412169
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол