Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 14:57 - Рицар
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1186 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Вина. Това е чувството което изпитвам.

- Пред кого, господарю.

- Пред хората, които са направили нещо добро за мен. Знаеш ли, колко малко съм им подарил. Даже не помня какво съм им дал. Може би нищо. А те бяха добри. Така и не научих как се прави добро. Бил съм добър само на думи. А сега аз плача. За тях. В мен имаше едно чувство, което се появяваше винаги когато нараня някой. Чувство на гордост и превъзходство. Дори задоволство. То се появяваше само когато нараня някой, който ме обича и най-важното ме счита за мил. Жесток. Това е думата която ме описва най-точно. Преценявам човека и ако той не може да ме победи тогава нанасям удар в сърцето. Най-лесно боравех с жените. Спечелвах ги и тогава изневиделица попадаха под ударите ми. А и да си кажа честно един удар бе достатъчен защото бях прецизен и точен в изкуството да наранявам. Мъжете ми бяха скучни. С тях се разбирах посредством умението ми да владея изкуството на дуела. Шпагата ми бе най-добрия способ и подход към тези с които се конфронтирах. На сметката ми лежат три убийства. Нека Сервантес ме осмива, но жените въздишат по ‘Дон Жуан’ и не са чували за ‘Дон Кихот’. А и да са чували и дори да са го чели от първата до последната страница пак ще желаят да видят през живота си ‘Дон Жуан’. По-голямата част от хората желаят да вярват. Дори в неща абсурдни. Вярата им се дължи на изначалното отчаяние. В каквото и да вярват не бива то да бъде поставяно под съмнение. Вярата е техният дом и когато решиш да го рушиш ще ги загубиш, а по-лошото е че може да те атакуват в отчаянието си, ако си стигнал дотам, че си тръгнал да го събаряш. Трябва да боравиш с техните заблуди. Това правих през целия си живот и може би затова стигнах до тук. Играх си с хората и когато моментите на слава приключиха, ми остана да правя само едно. Самозадоволявам психиката си. На 76 години и лежа неподвижен. А колко много обичах тези жени. Подвластните на мен. Удоволствието да покоряваш сърца и да си играеш с любовта... Прекрасно...

Това което научих през живота си и мъжете с които съм общувал. Приятели... Врагове... Всички мъже са превъзхождани от жените. Всяка жена може да ги победи ако пожелае. Жените са толкова умни и хитри. Могат да направят на глупак всеки мъж. Веднъж да се освободят от товара наречен ‘девственост’ и тогава започват да мачкат мъжете наред. Ах, как Обичам жените. Само мъже носещи женствеността в себе си могат да се преборят с господството на жените. Не говоря за онези мъже които имат полови сношения помежду си. Аз бях женствен мъж и прекарах живота си в изучаване на тези интересни същества. Имаше моменти когато само по запознанство с дадена жена можех да отгатна дали ще я оплета в моята мрежа. Любов... Прекрасно...

На 76 години... Жените ме накараха да повярвам в Господ, но по неприятен начин. Малко съм чел – много съм живял. Още когато отворих прословутата Книга... То си е написано... Ева е ИЗКУШИЛА Адам. Станеше ли въпрос за флирт и любовна игра... Те бяха ненадминати. Винаги крачка пред теб. Не се хваля, че съм някакъв голям ухажор. Много пожелах – малко се отдадоха. Без да ги обиждам... Убеден съм, че Сатаната е жена.    

Само образът на ‘Дон Жуан’ може да ги обезоръжи. Мъжът, който всички харесват ще спечели любопитството им. Тогава си с една крачка напред. Тогава е момента да бързаш бавно.

Любов... Прекрасно...




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ami - е няма как, ще се борим за рейтинг;)))
27.10.2011 16:30
любов..прекрасно наистина
.......
"Само мъже носещи женствеността в себе си могат да се преборят с господството на жените."- абсолютно вярно , касаейки наистина жените..съвсем женствените жени. Aко и при една жена са балансирани в същата пропорция двете начала какво ли ще се случи при среща с един такъв мъж?
Сега ме е яд че не пиша разкази:)))(но пък за сметка на това успешно си ги причинявам :D)

цитирай
2. jwk - ami
27.10.2011 17:42
Здравей! :) Ти манипулираш рейтинга си! Ако съм те разбрал правилно(което не винаги ми се отдава...) ще отговоря, че такава ситуация ми се е случвала преди да започна да тренирам. Да. Тя беше напред с каратето. Няма шега! Аз започнах да я свалям, а един приятел ме предупреди да внимавам. Действието се развиваше в една дискотека. Това което помня бе, че пих доста алкохол, а накрая и от нейното шише с вода за което бях удостоен с коментара цитирам: 'свиня'. Ама после ми се обади... А иначе благодаря за вчерашното пожелание ама сънувах кошмари. Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412323
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол