Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2011 14:28 - Садистичен мазохизъм
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1341 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 03.11.2011 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Толкова си красива. Защо е тази жестокост към чувствата ми? На лицето ти не е изобразена демоничната сила и власт която притежаваш и умееш да използваш.

- Веднъж ти се доверих... Помниш ли? Бях млада и глупава. Сега съм по-силна от теб защото познавам живота, но по-важното е, че познавам самия теб и знам слабите ти места. Знам къде да те ударя. Знам къде ще почувстваш болка. Това което ти причинявам е съвсем съзнателно, но по-важното е, че е заслужено. Ти ще изпиташ чувството какво е да обичаш несподелено.

- Свали тази маска от лицето си и признай, че никога не си обичала друг така както мен.

- Самолюбие. Няма да получиш това за което си дошъл. Толкова силно желаеш да бъдеш обичан. Това те ласкае. Нападаш само хора, които проявяват чувства към теб. Дори ги унижаваш. Виж се сега... Репутацията ти... Знам какво се говори из цял Париж. На теб се отдават само куртизанките. Желаеш да ме спечелиш заради самия себе си. Да нахраниш собствената си гордост. Сега аз ще се изсмея над теб... Помниш ли списъкът от завоевания, който си бе съставил? Сега си състави нов – на жените, които ще те отблъскват. Целият ти дневник се състоеше в това коя как си покорил. Направи ми една приятна услуга. Заради това, че те приех в имението си. Неканен...

- Ще ти споделя нещо... На никоя не съм показвал списъка си. Това доверие гласувах само на теб... Каква услуга желаеш от мен?

- Пиши, че първата която те е отблъснала съм аз. Това ще ме поласкае.

- Ти играеш срещу самата себе си. Знаеш колко близки бяхме и много ясно осъзнаваш, че сме един тип. Думите, които произнасяш са много тежки, но не за мен... Когато си тръгна ще плачеш заради това което си говорила. Ти произнасяш присъда срещу самата себе си. Не ме учудва факта, че си бясна, ядосана и яростна. Нали аз успях да те изиграя и поставя в ситуация предизвикваща срам за твоята гордост. Та хората ти се присмиваха... Мислиш ме за много глупав... Знаех, че и аз ще бъда поставен в същата ситуация, но за разлика от теб аз не съм засрамен, че ме отблъскват и се отнасят грубо към мен. Не ме срам защото това съм го предвидил.

- Е браво... Поздравления! Явно е, че си гадател някакъв...

- Ами... Не. Разчитам на преценката си. А ти защо ме прие в имението на съпруга си? Думите ти говорят различно от действията, които предприемаш. Мога да бъда изгонен, но ти няма да ме изгониш. След толкова години желаеш да ме видиш. Независимо от раната, която ти причиних. Ти не осъзнаваш, че ме желаеш по простата причина, че никой не се бе отнасял така с теб. Ще ме помниш до края на живота си. Аз ще чувствам собствено задоволство, че покорих сърцето и мислите ти, а след това те направих за посмешище. Обаче има нещо друго... Ти си единствената която някога съм обичал и не мога да осъзная защо... Не съм създаден да обичам, а ми се случи. Трудно е за вярване, но... Признавам ти, че тук съм откровен. А какви бяхме навремето...

- Добре! Мръсник! А защо трябваше да ми причиняваш всичко това. Да бъда обект на присмех?

- Защото това е метод, който прилагам винаги и самата ми природа желае да види сълзите на обичащия ме. Права си... Да нахраня собствената си гордост. Моето самолюбие определя начина по който ще действам. И двамата се обичаме мразейки се един друг. Пък и трябва да знаеш, че действам различно при допира си с всяка жена. Знаех какво ще нарани самата теб. Взимаш се прекалено насериозно и това ме доведе до заключението да действам така. Обичам да разбера от какво се страхуват хората. При теб беше лесно. Но ще те обичам мила моя и стихове за теб ще пиша както се казва... И така... Аз си тръгвам, но ми бе приятно да видя, че не се развиваш в правилната посока... Все още мога да те нараня когато си поискам. И все още те обичам по своя собствен начин. Няма друга. Бъди спокойна... Нали затова ме прие неканен...  




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз съм западногерманец.
01.11.2011 19:06
Аз съм западногерманец.
цитирай
2. jwk - kum4o
01.11.2011 19:32
Здравейте! :) Това ли е единствената фраза на български, която знаете? А бихте ли посочили града от който произлизате?
цитирай
3. ami - :)
02.11.2011 00:17
сега загрях защо мазохистите толкова обичат и да причиняват болка..май това е най сигурният начин да им отвърнат със същото .. и да си получат"дозата":Р
е, не винаги де..
а, и да кажа , че предния разказ ми хареса, жалко че го скри:(
цитирай
4. jwk - ami
02.11.2011 00:42
Здравей! :) Ти си читател-мечта. Каквато и глупост да напиша ти се появяваш и й придаваш смисъл. Отговорих на коментара ти към въпросния разказ, но тогава твоята поява бе закъсняла. Онзи разказ бе обречен. За този не съм толкова сигурен. Тогава чаках да се появиш, но... Обяснението за деактивиране на моите текстове е в коментар към разказ 'Потекло'. Лека вечер! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408384
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол