Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 01:55 - Летен дъжд
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1430 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В салона на мъжкия клуб не мога да открия себе си пък и Лондон не е град за разврат. Единствено димът от цигарите и лулите на събрания елит ми напомня за бордеите. Рискът да ги посещаваш, насладата от опиума и грубото отношение, което получавам когато престъпя прага им ме карат да се чувствам жив. Там няма лицемерие. Там отсъстват политическите глупости. Само един човек може да ме разбере. Адриана ди Фачи. Тя е моят спътник в живота. В скандалите, които непрекъснато забърквам. Там е тя. Или по-точно тук. В мен. В сърцето и мислите ми.

- Какво желаеш от мен Винсънт?

- Не съм в настроение да правя любов с теб, Адриана.

- Може би желаеш испанката? Сам каза, че е по-добра от мен и те кара да чувстваш непознати за теб неща. Изпитвал си любов...

- Да. Ти ми омръзна.

- Оу. Докога трябва да чувам едно и също? За всяка жена с която те запозная ми съобщаваш, че си се влюбил.

- Да. Можеш ли да ме запознаеш с някой мъж?

- Мога. Но мога и да те анализирам. Ти толкова силно и отчаяно ме обичаш. Толкова силно... И дясното ми кутре ще те задоволи, а какво да говорим за избора ми на жива плът, която да обладаеш. Аз не съм ревнива, но за твое огромно съжаление съм по-развратна от теб. И ти се страхуваш... Ах, как се страхуваш да не би да ме загубиш.

Казах ви тя ме познава... Тук се престорено се прозях. Тя знае, че я ревнувам. Тя знае, че заради нея... Заради само една нейна дума съм готов да се хвърля в огъня. Заради болка, която ми причини веднага отивам и се пренасям в свят на розово – лилави фантазии предизвикани от опиум.

- Винсънт ще дойде момент когато ще те отхвърля и ще ти заповядам да се самоубиеш, но преди това да ми завещаеш парите и имотите си. В този ред на мисли прецени времето. То работи срещу теб.

- Харесвам произведението на Джон Милтън повече от това на Гьоте. При Милтън дявола е на трон и е господар на всичко живо. При Гьоте той губи облога с Бог и се захласва по ангелите. Мисля, че Милтън ще остане в историята за разлика от Гьоте. Това е отговорът ми.

- Хм... А какво ти е мнението за Данте?

- Оставил съм надеждата ако това ме питаш. Отдавна съм в ада.

- Търсил ли си ме? Защо ме виждаш в такава светлина?

- Цял живот търсих дявола да ме вземе в обятията си. И го намерих.

- Има един афоризъм подходящ за твоят тип мислене... ‘Има две трагедии в живота на човека – да получи това, което желае или да не го получи.’ А относно това, че съм абсолютна и вечна за теб... Има и друго произведение... Там аз виждам себе си според оценката ти, че съм твоето саморазрушение. Иван Карамазов ме е видял най-точно в съня си... Аз съм скромна.

Права бе донякъде... Тя бе мистична. В моите съзнателни и несъзнателни светове аз я заобичах. Научих какво е да обичам. Това е най-странното чувство и е по-силно от всичко взето заедно. В този свят или на онзи... Където и да е. Ще я намеря. Вселената е твърде малка когато търсиш обичания. Бог е нищожен в сравнение с любимата. Ще наруша всички Божи заповеди и ще залича самия него ако реши да ме раздели от нея. Единствено нейните думи са закон за мен. А ако й се случи нещо – ще държа Бог отговорен. Ще го намеря и убия.  

- Адриана, забелязваш ли, че всеки, който има щастието да преспи с теб – изчезва?

Тук тя се усмихна...

- Хм... Да. Осъзнала съм кой стои зад това и още нещо, а именно, че няма да спре. Затова подбирам тези, които са ме обидили по някакъв начин. А иначе да ти споделя честно... Това много ме ласкае.  




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hopfen - Абе чета, чета...
10.11.2011 02:04
и тази Адриана все ми напомня за "Ариана":))
Наздраве!
цитирай
2. jwk - hopfen
10.11.2011 02:23
Аз съм на 'Шуменско'. Наздраве!
цитирай
3. sexsi - ***
13.11.2011 23:01
Jwk, ти почти си изпаднал в Дзен тук!!!!
цитирай
4. jwk - sexsi
14.11.2011 03:19
Здравей! :) Нима?? Това хубаво ли е или лошо? Не съм запознат с посоченото...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408386
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол