Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 03:50 - Лилави нощи
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 4631 Коментари: 21 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не се изживявам като ‘Дон Жуан’ или като фантазьора Казанова. Нито съм плейбой, нито съм от тези дето броят с колко жени са спали. Аз съм над всички тях взети заедно. Аз съм този, който ще пожелаете ако аз ви пожелая. Аз съм този, който никога няма да имате. Защото е примитивно да правиш секс. Това го правят и животните. Предпочитам да притъпявам желанието за секс. Не защото не го мога, а защото ще ме обезличи. Нямам намерение да бъда като всички. Другият мотив е още по-значим. А иначе каквото съм правил е било от любопитство. След като го направиш( в моя случай два пъти) започваш да оглеждаш като за начало (без което нищо не потръгва) устните на жените( вече сте ме разбрали). Тогава аз осъзнах, че ще съм зависим от нещо. В този жесток свят не бива да си зависим от каквото и да е. Точно зависимостта ще те погуби. А конкретно тази е много тежка. Моето занимание, моето хоби, е да предизвиквам любов у избраната. Лошото е, че боравейки с това чувство е абсолютно същото като да поставяш бомба. Може да ти гръмне в сърцето. Може самият ти да станеш жертва на собственото си коварство. Защото това е много подло. Ако предизвикаш топло чувство у някой и по-късно му заявиш, че е бил играчка както между котка и мишка... Реакции всякакви... Има куп правила за постигане на желаното и аз мога да ви заявя смело, че умея да ги прилагам безпроблемно. Може би някоя от вас не вярва... Моля... Заповядай при мен. Въпросът е там, че в тази игра и правила има специална точка аз да избирам коя от вас да оплета в мрежата си. Не всички сте податливи. Не всички си заслужавате труда, защото това изисква време. На някакво подсъзнателно ниво някои от вас го желаят. Тук важи афоризмът: ‘Абсолютно всяка жена може да бъде принудена да направи това което желае, но не го ли желае...’ Това не е точна наука, но аз съм изследовател защото да бъда обичан е наслаждение несравнимо по сила и може да те отведе в свят на лукаво съзерцание на възвеличен собствен образ. Нарцис. Винаги мога да го разпозная. Жените попаднали под моята власт започват да се държат глупаво и инфантилно. А аз си казвам – дотук. Но... При играта с неизвестна продължителност може да се случи така, че аз да не виждам познатите знаци... Тогава... Мен ме работи професионалистка. Разбира се това звучи интересно, но лично аз не съм бил в допир с такава. По-скоро безчувствена, безлична надуваема кукла. Някога общувах с такива. Май... Толкова отдавна, че не е грешно и да се забрави. Бил съм безброй пъти зарязван, отхвърлян грубо, преживявал съм тежки моменти и може би заради това реших да изследвам жените. Отказах да ги обичам и реших да ги наранявам, унижавам, приравнявам със земята, да се смея над тях... Както е казано има два подхода за да разбереш душата на човека. Подходът на обичащия и подхода на изследователя. Христос е приел първия, а някой друг втория... Към втория се числя и аз. Да чувстваш душата на човек... Да знаеш какво ще го зарадва... Да знаеш къде ще го заболи... Това е много по-смислено от въргалянето в кревата. И лично на мен ми доставя много по-огромно задоволство та даже и наслаждение. Единственото което ме спира да проявя своя сатанизъм е добротата в характера на жената. Тогава се опитвам да превърна частица лед в пламъче любов и да го отдам на нея. Аз не съм човек, който дава – аз получавам на порции нужното.

Признавам, че отказът от секс принуждава подсъзнанието ми да гради розови сънища...

Съзнанието ми игнорира този ненужен детайл от денонощието ми...

Сам избирам да не вървя по общоприетите пътища...

Сам оставам в своя свят...

Сам налагам своя свят...

Сам избирам цвят...

Сам...        




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...да ги наранявам, унижавам, приравнявам със земята, да се смея над тях...
14.11.2011 05:17
О, свещена простота. /не искам да те обидя!//с о ли се пише, или с у?/
Аз пък мисля, че не си искрен.
Или просто не си Я срещнал.
Но това ще стане ! :-))
Не хапИ, и ти ли си скорпион ?

цитирай
2. jwk - 1. анонимен
14.11.2011 05:37
Не се чувствам Обиден. Защитаваш своя пол. Не е коректно да изискваш лична информация предвид това, че сама не си се представила.
цитирай
3. анонимен - ПиснА ми да се представям,
14.11.2011 06:29
а другите да го раздават анонимно.
Еее, ще подам малко информация - положението на една от планетите в едно от съзвездията в момента на раждането ми ме определяло като интектуален сноб ...
:-))
цитирай
4. jwk - 3. анонимен
14.11.2011 07:06
И без да ми казваш разбрах, че си скорпион. Наскоро имаш или си имала рожден ден. Вярваш в зодиите, което ме кара да мисля, че си романтичка. Може би даже си чела Линда Гудман... Какво още... Нежна и чувствителна натура... Не обичаш конфронтации, което говори за зрялост. Спести ми недомлъвките и възможните недоразумения и се представи пък било то и на лични. Защото съм сигурен, че няма да се представиш в коментари тъй като постинга ми е провокация към всички жени.
цитирай
5. ami - :)
14.11.2011 08:46
я да видим дали съм разбрала или ще се издъня;) защо "лилави нощи" - защото тъмносиньото на нощното небе ..като се смеси с остатъчното розово на сънищата..май започва да лилавее:Р
Има някои противоречия в образа(незабележими), но да- провокация си е :)
за малко да пропусна:

http://www.youtube.com/watch?v=_w-xms9h0Dc&feature=related

цитирай
6. jwk - ami
14.11.2011 09:13
Oooо... Здравей! :) Бях се затъжил за теб-появяваш се, изчезваш... Ами относно цвета... :) Ти направо ме разбиваш. Търсиш смисъл навсякъде. Поверително е защо съм го озаглавил така. ;) Можеш да приемеш за вярно своето търсене надълбоко, но... Имаше едно момиче с лилав лак на ноктите в точното време на точното място. Това, че още я помня сигурно означава нещо още по-дълбоко от твоето търсене. Поздрави! :)
цитирай
7. анонимен - аз съм само цвят лилаааааав:)))
14.11.2011 12:43
пп не съм ти чела постинга, много е дълъг:((((
цитирай
8. jwk - mar866
14.11.2011 12:48
Не съм ти чел коментара. Много е кратък.
цитирай
9. анонимен - ...
14.11.2011 12:53
то не е коментар, просто си изтананиках част от известна песен:)))
цитирай
10. jwk - mar866
14.11.2011 12:58
Не ми е известна.
цитирай
11. анонимен - http://www. youtube. com/watc...
14.11.2011 13:08
http://www.youtube.com/watch?v=MEfSb8ipJiw
цитирай
12. jwk - mar866
14.11.2011 13:16
Благодаря. Хубава песен наистина. Българската музика ме връща в детството... Понастоящем живея и работя в САЩ.
цитирай
13. pcelata - И ти ще си намериш майсторката.
14.11.2011 13:40
И тогава,кой на кого!
цитирай
14. jwk - pcelata
14.11.2011 13:48
Аз колко майсторки съм си намерил... Ако плачех за всяка нямаше да ми остане време да ти отговоря.
цитирай
15. pcelata - Ех момче...
14.11.2011 14:36
Няма да споря с теб,че току виж ме налегнала философията и незнам,до къде ще я
докараме.Поздрав
цитирай
16. jwk - pcelata
14.11.2011 14:49
Добре. :) Благодаря. Аз не желая да споря с никой, но ми е любопитно на каква тема обичаш да те наляга философията?? Поздрави! :)
цитирай
17. анонимен - Интересна душевност.
14.11.2011 15:47
Когато се отхвърли зависимостта от материалните удоволствия, душата избуява и придава на човека различен, одухотворен образ .
цитирай
18. jwk - 17. анонимен
14.11.2011 16:03
Не е по силите на никой човек да отхвърли зависимостта от абсолютно всички материални блага. Може би за Бог и ангелите-да. Пък и в текста съм отхвърлил само секса като зависимост. Нямам нищо против цигарите например... И НЕ желая да бъда одухотворен образ. Аз съм много далеч от тази представа за себе си, която поробва вместо да възвисява.
цитирай
19. анонимен - -
14.11.2011 16:54
и как е живота в ю ес ей. Американките по-арни ли са ?
http://www.youtube.com/watch?v=yydlX7c8HbY
цитирай
20. jwk - 19. анонимен
14.11.2011 17:04
Аве не се церемонят щом стане въпрос за секс. Ела ми на гости. ;)
цитирай
21. ami - Oooо. . . Здравей! :) Бях се затъжил ...
14.11.2011 17:25
[quote=jwk]Oooо... Здравей! :) Бях се затъжил за теб-появяваш се, изчезваш... Ами относно цвета... :) Ти направо ме разбиваш. Търсиш смисъл навсякъде. Поверително е защо съм го озаглавил така. ;) Можеш да приемеш за вярно своето търсене надълбоко, но... Имаше едно момиче с лилав лак на ноктите в точното време на точното място. Това, че още я помня сигурно означава нещо още по-дълбоко от твоето търсене. Поздрави! :)
...........
как ще се затъжиш бе човек, недей така..ше се разболееш :D После кой ше идва до америка да те лекува;D ама, че си - разсмя ме!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408818
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол