Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2011 07:18 - Еротика
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1509 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Винаги съм смятал, че жената решава. Винаги съм смятал, че мъжът определя дали тя да бъде оставена да реши. Вижте... Позволете... Имам желание за една кратка изповед... Къде по-дяволите останаха умните жени?? Тези, които да ме спечелят... Не. Аз нямам намерение да търся жена. Аз имам абсолютно точна позиция що се отнася до любимия на повечето мъже пол. Казвам повечето, а вие си подразбирайте... Отплеснах се. Моята позиция. Моето кредо. ‘Истинската жена трябва да ме търси, да ме намери, да ме спечели.’ И тук изпадаме в ничия земя. Изследвал съм територията и продължавам. Упорито, но безуспешно. Извинете за момент...

- Игор, къде е списанието с голите мацки?

По-малкият ми брат Олег... Търси Playboy. Дано да не ме съдят, но мнението ми е, че това там си е жалка картинка. Говоря за голите мацки. Иначе има интересни интервюта, публикации на журналисти, как да си направиш коктейл с водка и друг алкохол, информация за луксозни автомобили. Но това не сте го чули от мен! Ще ми се смеят, че го чета – всички го ползват с друга цел. Въпросът е, че не знам къде е. Това поражда друга загадка - защо не знам къде е?? Отговорът е, че не го ползвам аз. В цялата къща е обществена тайна, че баща ми го ползва. Не е голяма трагедия, но отговорността се приписва на мен. Обстоятелство, което поражда тази мистерия около стоящите зад строго секретната тайна е, че си нямам приятелка и си е нормално да ми задават подобен въпрос. Отговарям...

- Брат ми, последният път когато го ползвах малко го поизцапах. Затова реших да го изхвърля. Имаш компютър влез там в някой сайт.

- Да, ама той е в стаята на сестра ми, а в момента тя е с приятеля си и може би правят нещо.

- Е, стига си ме занимавал! Прояви въображение... Със сигурност има някое момиче в твоя клас – мисли за нея.

- Харесвам учителката по география. Заради нея ми е любимия предмет в училище.

- И така става. Мисли си, че си на някой прекрасен остров с нея.

Трябва да ви споделя кои жени печелят отвращението ми. Това са тези, които прилагат еротичния подход за да спечелят мъжете. Въобще се откажете от мен ако ще се държите така сякаш сме в ‘Първичен инстинкт’ и вие си кръстосвате краката тип Шарън Стоун. И да ви видя голи – ще ви пратя на майната ви. Въпреки, че показването на голота може и да се изтълкува като подарък към мъжа. Но лично за мен това не е начина по който желая да бъда възнаграден от една жена. Всичко трябва да има предистория. Трябва да усетя личността. Не съм на петнадесет години или някой отчаян индивид, който бленува за женска прелест. По принцип еротиката като първоначален метод на жените за манипулиране на мъжете говори лошо за нежния пол, а именно, че са глупави и най-важното - не притежават нищо друго. Още по-лошо е когато мъже се подават на такива жени. Срам за моя пол. Ще споделя само един важен детайл, който ме привлича говорейки за външност – черна като катран, права и дълга коса. Аз на блондинки не вярвам – от опит... Иначе секса си го бива. А сега за личността...

ВЯРНОСТ. Позволявам да ми се изневерява на сексуална основа. Това е свобода неотменима. Има един тип личност жени за които бленувам и бих нарушил правилото да не търся. Откакто прочетох ‘Опасни връзки’ на Шодерло дьо Лакло... Винаги се опитвам да създам този образ между мъж и жена: ‘Виконт дьо Валмон – Маркиза дьо Мертьой. Веднъж успях. Много е интересно – уверявам ви! Това, че по-късно се намразихме и бяхме готови да си разменяме шамари не ми пречи да помня колко приятно, върховно, божествено си прекарвахме... Антония – помня те!!! Имаше един любопитен момент... Аз гледах любовно към Нина, а Антония към Артьом. По едно и също време. В часа по руска история. Това го помня, защото учителката забеляза как гледам Нина. Нина ми е безлична. Обаче това не важи за Антония. С нея бяхме от един отбор. Незабравимо удоволствие... Има хора на които можеш да простиш всичко. Това, че Антония подхождаше към всеки с еротиката си и е простено. Тя остана завинаги в мен. Защото това, че прие моето виждане означава ВЯРНОСТ.    




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - жена ли си търсиш това да не е сайт ...
20.11.2011 08:01
жена ли си търсиш
това да не е сайт за запознанства
цитирай
2. jwk - 1. анонимен
20.11.2011 08:17
Много си оригинален. Спри до тук за да не развалиш магията.
цитирай
3. furiika - :)))
20.11.2011 11:36
Мойта коса е къдрава, но е тъмна и дълга. Имам ли шансове?
Шегичкааа ;)
:)))))))))
цитирай
4. jwk - furiika
20.11.2011 12:22
Не. Защото не успя да ме разсмееш както правиш с всички. Започвам да си мисля, че изпитваш нещо за което сама не подозираш. Шегичка. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 411240
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол