Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 04:15 - Сензация
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1239 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Томаш, изключи телевизора.

- Нека погледам още новини мамо. Живеем в демократична страна, а дори ти не проявяваш толерантност.

- И кое му е хубавото на това да гледаш новини? Все лоши работи ни сервират.

- Ами не си права тук. Това не са такива неща. Те просто си измислят. Искам да видя как ще обявят, че съществува живот на земята. Защото единственото което чувам е как някой е умрял и по какъв начин. Защо ни занимават с несъществуващи извънземни, а са на път да ни убедят, че на света има само смърт и тя е най-съществена?

- Ето точно по тази причина го изключи.

- Чакам...

- Какво?

- Ами... Водещите да се усмихнат и да ни пожелаят лека вечер с програмата им  след помията която е платено да излъчат. С костюми за 3000 хиляди евро и сериозни лица ни съобщават за тежка катастрофа, пускат видеото и... Ето тук е любимият ми момент! Янек Марош и Паула Ленц винаги биват уловени как флиртуват. Защо не ни показват такива неща? На мен ми е приятно да ги виждам такива. Усмихнати след тежката катастрофа с жертви, вярващи, че на тях не може да им се случи. Един път бяха пуснали запитване сред младежите относно това дали любовта съществува. Всички казаха, че такова нещо няма. Кажи ми, мамо какво знае за тези чувства някакъв 16 годишен дето само момичешки задници са му в главата?? Пък може и момчешки...

- Не говори така пред мен. Гледай филми... Романтични ако толкова ти се иска да видиш любов. Отхвърляш грубо всяко момиче, което те желае. Би ли ми обяснил защо? Струва ми се, че имаш проблеми с общуването и поведението към момичетата, а за психолог не искаш и да чуеш. Не знам какво ти има в главата и съм престанала да мисля по този въпрос.

- Да. Имам проблем... Не мога да се привързвам. Винаги ще открия нещо, което да ме отврати след интимни отношения и ти знаеш много добре кой ме е направил психологически инвалид в отношенията между мъж и жена. Всъщност цялото ни семейство го знае.

- Тази история не я разказвай. Не съди човека. Има много по-лоши неща, които се случват и по-лоши хора ти ги стоварват. Ще ти кажа нещо друго... Идеални хора няма, а ти желаеш принцесата на твоя живот. Търсиш съвършенство у човек. Такова не съществува. Затова те влече религията. Там намираш своя любимец Архангел Михаил... Както и да е... Още по-лошото при теб е, че се страхуваш някоя да не открие, че и ти си... Не мога да намеря думата...

- Не можеш да намериш дума, която да не ме обиди... Ха-ха... Кажи ми защо да посещавам психолог след като ти така добре ме анализираш?         

- Не мога да намеря решение за проблема ти. Въпреки, че вярвам в това което казвам.

- А при теб как е? Какво разбираш под думата любов?

- Заслепяване. Възприемаш любимия по начин какъвто желаеш да изглежда. И се случва необратимото – на любимия му омръзва да е с теб. Или... Сам осъзнаваш, че никак не е това за което си го смятал. И в двата случая е болезнено. Някои никога не желаят да излязат от заблудата и продължават да се самозалъгват и да живеят в илюзии.

- Браво, мамо... Върна ме в живота и вярата. Сега ще отвърна... Това е всеизвестен термин, който се нарича ‘психическо самозадоволяване’ и важи не само за любовта.

- Без такива, защото аз ти плащам Интернета и се ровиш в съмнителни сайтове... Познавам те аз тебе... Знам защо гледаш новини. Причината не е кой как флиртувал... Със своето желание за разрушение заложено незнайно откъде чакаш сензацията... Голямата новина. Твоята новина. Заради омразата ти към света. Чакаш да чуеш за унищожението му, но и ти се заблуждаваш мое дете, защото във всеки човек има поне капка за самосъхранение. А историята ни е научила какво се случва с ненормалните загубили това качество и обявили се за императори. Винаги ще се намери някой който да ги спре и ще направиш голяма грешка ако се опълчиш на Хората. И ти ще бъдеш спрян. Забелязала съм грандоманията ти и ако се оставиш на нея и поемеш по пътя на насилието първият който ще те постави на място и ще те свали от небосклона ще бъда аз! 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - Добро утро! :) Много интересен д...
29.11.2011 08:43
Добро утро! :) Много интересен диалог...
цитирай
2. jwk - qbylkovcvqt
29.11.2011 09:26
Здравей! :) Радвам се, че ти е харесал и си намерила причина за да ми го споделиш. :) Оценявам го! :) Благодаря ти... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412144
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол