Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2012 04:43 - Глупак
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 2594 Коментари: 9 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Предварително да обявя – говоря за себе си. Много хора ще погледнат заглавието и ще си кажат:’За кого ли говори??’. Е... За себе си. Напоследък се убедих, че притежавам това качество на ума. От нищо не разбирам и хората никак не ми помагат по този въпрос. 26 години се навършват откакто съм в Сибир. Тук зимата стопля сърцето, но не и краката. Толкова бой изядох, че забравих за какво всъщност съм тук. Пък и на кого ли му пука?? Тук няма ясно законодателство. Щом си влязъл... Няма нужда да излизаш. Повярвайте ми не съм светец, но въпреки всичко тук единствената книга за четене е Библията. Най-добрия ми приятел Андрей – дето го цапнаха по главата с гаечен ключ, а ми се струва, че е било гръм от неясно небе ми каза, че това е ирония. А преди да го цапнат не беше същия човек. Ето как едно незначително събитие като удар с гаечен ключ променя личността до неузнаваемост. Изведнъж Андрей започна да разсъждава странно! Преди си поделихме кучето на един от пазачите, а сега прочел някъде, че това е грях спрямо животните и ако не било написано, че самоубийството също било грях той повече не желаел да живее. Грях, грях... Само това му е в главата. Говори ми, че природата била мощна сила, която зареждала с енергия, а преди не му пукаше до кой храст или дърво ще си свърши нали...

Името ми е Евгений. Андрей ми каза, че и това било ирония, а като го казвал проявявал сарказъм. Откъде по дяволите тези думи?? И какво ли означават??

Зад всяка глупава мъжка постъпка стои жена! Не трябваше да спя със сестрата на бившата си жена. Тя имала мъж. Мъжът й бил полковник от руската армия и не представлявало трудност да ме прати и на оня свят. Ама искал да се почувствам специален тъй като съм бил първия с когото му изневерявала. Поне да му беше казала истината. И... Вечни мъки...

Андрей отново се е заел с йога. Хармония.

- Андрей дай да играем покер. Поискай картите на Александър.

- Да-да. На тоя номер повече не се хващам. Искаш ги защото са с голи мадами.

- Е ти да не си гей?

- Не съм, но хора като мен се опитват да достигнат духовен оргазъм.

- И хубаво ли е?

- Ае млъквай.

- Добре де. Какво ти става? Оценявам, че преди ме защитаваше от другите и...

- Трябва да ти благодаря.

- Това пък за какво?

- Ударът който последва заради мацката от дама спатия, която ти открадна от тестето карти на Александър понеже цитирам: ‘Била твой тип’, отключи в мен някакво ниво на свръхинтелект.

- Виждам, виждам... Да ти задам насрещен въпрос... Как издържаш гол при тоя студ заради тая йога?

- Виж сега...

Тази реплика означава, че той ще започне да обяснява нещо надълго и нашироко, което аз няма да разбера. Затова не си правя труда да го слушам ами си мисля за това колко хубаво би било да имам в ръцете си дама спатия...

Може този да ги дрънка всякакви, но аз винаги стоя до него и се правя на много глупав пред всички останали. Андрей е два метра висок и може да пребие всеки. Трудно бе да спечеля доверието му, но успях. Заради оцеляването. И аз знам думички. Например думата ‘клише’. Жив съм благодарение на едно такова. ‘Нека всички те помислят за глупак и не са нащрек относно теб, нека се отпуснат...’ – тогава ти си на ход. 




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - ПРОСТО ТАЛАНТ СИ МОМЧЕ. . ПРОСТИЧКО ...
03.01.2012 11:02
ПРОСТО ТАЛАНТ СИ МОМЧЕ..ПРОСТИЧКО ТИ ГО КАЗВАМ!
цитирай
2. cinderellathespy - :)
03.01.2012 15:34
Честита нова година!
Да си здрав и все така талантлив!:-)
Поздрави!:-)
цитирай
3. jwk - yuliya2006
03.01.2012 21:34
Здравей! :) Благодаря за хубавите думи!! :) Ти също притежаваш споменатите от теб качества! Лека вечер! :)
цитирай
4. jwk - cinderellathespy
03.01.2012 21:38
Здравей! :) Честита нова година и на теб! :) Здраве и Щастие! :)
цитирай
5. ami - за много годинии:))
04.01.2012 01:04
Този номер с преструвката като бях малка го открих:)
Пък в клишетата няма нищо кофти..нали всички матрици, принципи по които се движи живота ..са вид клишета също..най-големите и най-полезните клишета :D
цитирай
6. jwk - ami
04.01.2012 05:56
Здравей! :) За още повечеее. :) Радвам се, че най-редовния ми коментиращ отново е на линия. :) Колко малка си била когато си го открила? Ей вие жените винаги ни изпреварвате. Добре е, че в този управляван от жени свят ние, мъжете, понякога получаваме това което искаме от вас. Според мен това движи живота. ;) И е научно доказано! :) Поздрави! :)
цитирай
7. ami - :)
04.01.2012 11:47
прав си Джей и не само мъжете , а по принцип всички хора получават понякога това което искат от другите..друг е въпроса дали това е най-нужното им.
........
колко малка съм била ли...вероятно преди да се родиш ;Р
цитирай
8. mileidi46 - За много години!!!
07.01.2012 17:37
Основната мисъл в последните две -три изречения:)))
Харесах!!
Поздрави и мнооооого усмивки!!!!
цитирай
9. jwk - mileidi46
07.01.2012 22:02
Здравей! :) Благодаря ти! :) Пожелавам ти само хубави неща! :) Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 411162
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол