Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2012 04:54 - Вещица
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
4



 - Да видим дали съм те разбрал правилно... Желаеш да създадеш долна интрига и да направиш мръсотия на жена, която се е отнесла с теб като с парцал. Ще ти кажа нещо приятелю... Тази жена ще те изработи всеки път когато си поиска. Аз в подмолни неща не участвам. Тя е от Италия, а тук да правиш подобни работи си е нещо нормално. Те са закърмени с тези... А ние с теб сме двама смотани американци.

- Джеймс! Имам план... Ще я победя с най-силното оръжие – принципа на изненадата.

- Да... Виждам, че те е научила добре – след като го използва срещу теб.

- На теория спечелвам битката! За бога?! Най-добрия приятел си ми, а не ми помагаш с нищо.

- Да ти го кажа отсега – не участвам!

- Да те изненадам отсега – влюбена е в теб и затова е отхвърлила мен и... Тук следва най-интересното... Забила е мен за да привлече твоето внимание. Призна ми го. Не ги разбирам аз жените.

- Аз ги разбирам – това го четох някъде.

- Моля?!

- Не вярвам на подобни работи. Искам да ти кажа, че тези глупости ги има само в романите. Много си наивен. Купи й рокли, обувки, вечеряхте по ресторанти, изръси се със 130 хиляди евро. Казваш, че съм ти приятел... Ами засвидетелствай ми го! Този Fiat в добавка не би ми дошъл зле и на мен.

- Чуй само плана и сам реши...

- Добре, но... Тази е обиграна и сме в Рим. На нейна територия.

 

- Здравей, Джеймс! Как е приятелят ти?

- Здравей, ааа как ти беше името??

- Натали. И много добре го знаеш... Човек би помислил, че разиграваш някаква игра, но не и аз. Признавам си, че успя да ме заблудиш.

Тя каза това и ми смигна чаровно. Божеее... Колко е красива!! Синя къса рокля по която се виждаха очертанията на красивото й тяло. Черна права коса и сини очи. Дали да не й купя Ferrari??

Събудих се на другия ден от телефона. Гадно!! След като си имал най-добрия секс в живота си.

- Джеймс сработи ли плана? Наранена ли е? Чувства ли болка в сърцето както очаквахме?

Погледнах към нея. Тя се усмихваше.

- Ами... Крис... Тя е до мен. Искаш ли сам да я питаш?

- Как така до теб толкова рано сутринта? Не сте спали заедно нали?? Това го нямаше в плана.

- Сам каза, че е влюбена в мен. Мисля да прекарам няколко дни с Натали.

- Трябваше да демонстрираш непукизъм въпреки чувствата, които изпитва към теб.

- Крис... Трябва да затварям. Мисля, че съм влюбен.

- Ама...

Затворих телефона. Отново се отдадохме един на друг.

Прекарах три седмици изпълнени с наслада и блаженство. Купих й огърлица с диамант и обици. Тогава изведнъж...

- Не мисля, че трябва да правим това Джеймс... Грях е спрямо Крис. Приятел ти е все пак.

Онемях...

- Но преди?! Всичко което се случи между нас?? И не беше грях, а сега е...

- Трябва да ти кажа истината.

- Слушам те много внимателно.

 

- Е как беше Джеймс? ‘Мисля, че съм влюбен’...

- Стига Крис! Знаеш ли, какво ми сподели?

- Кажи.

- Че се била влюбила в теб от пръв поглед, а решила да спи с мен защото си ми най-добрия приятел и по този начин щяла да изкупи греха си спрямо теб понеже цитирам: ‘В природата й било да не се привързва към мъжете с които спи.’ ‘Щял си да разбереш.’

- Имам нов план! Купуваме си билети и се връщаме в Ню Йорк.

- Не! Ще й отмъстя...




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408813
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол