Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2012 16:33 - Кофи за отпадъци
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1842 Коментари: 7 Гласове:
7



 (Мексико)

       

                                                          Глава 1

 

- Можеше да ми кажеш мамо. Нали спомена някъде между редовете, че ме обичаш. Защо ми казваш тези неща чак сега?

- Виж не ми се оплаквай, а направи нещо с живота си. Аз направих необходимото. На децата не се казва, че мечтите им са наивни. Всъщност никога не знаеш кое е правилно. Наистина ме вбесяваш Алваро. Кой ти е виновен, че абсолютно нищо не правиш за да оправдаеш очакванията на така желаната мечта превърната в грандомания. Ти си некадърник – отсега да ти го кажа! Върви в САЩ! Иди там където се сбъдват мечтите. ‘Страната на неограничените възможности’ както я наричат. Хайде събирай си багажа и да те няма! Дори и малоумните деца по някакъв начин научават, че Дядо Коледа не съществува. Ти... Ама какво желаеш от мен?? Имам братовчедка в Сан Диего и тя ще те поеме. Ще започнеш да миеш подове и тоалетни. Може да ти се сбъдне мечтата да станеш известен актьор. Холивуд... Това е смешно. Не можеш да заставаш пред публика, трепериш като, че си болен от паркинсон когато се изправиш пред хора. Освен за статист да те вземат. Нямаш друг шанс. Ще гледаш, а и си мисля... Може би е добре да видиш как стават тези неща. Веднага ще осъзнаеш, че:’Това не е за мен. Аз това не го мога.’ Имаш ли идея под какво напрежение са поставени всички участващи в заснемането на филм? А... Та те работят по 16 часа на денонощие. А при големите продукции заспиват където им падне, а се хранят ако намерят време.  Откъде ти идват тия глупости в главата?? Вече навърши 22 години.

- Но вярвам. Пробвай да ме убедиш в противоположното! След като цял живот си мълчала... И откъде ги знаеш тези работи за шоубизнеса?

- Мислех, че тази глупост ще отмине. Сгреших. Признавам. Чела съм за Холивуд като млада. Изживявах платонична любов към един актьор. Изчетох всичко за него. Ама бях на 16 години..

- Желая обич.

- Ха... Там където си се запътил такова нещо не съществува. Уверявам те. Това показва колко малко знаеш за живота, ценностите в Холивуд пък и това, че живееш в собствен свят на фантазии, който ще те доведе до разочарование. После... Доколкото те познавам... Ще те обземе такава апатия... Към всичко и всички. Ти не си от типа хора, които се учат от грешките си.

 

                                                   Глава 2

 

                                            (Лос Анжелис)

 

- Имаш ли, че откачам?

- Алваро, помниш ли как те бих последния път?

- Не. Ама дай, че откачам.

- Няма да стане без пари. Знаеш къде отиваш. Миналия път ми налетя с нож и те бих като куче. Имам връзки и ще те пратя този път в затвора.

- Прати ме ама дай сега за малко. Малко ве пич.

- Ха-ха. Гонзалес дай му. Наш човек е.

- Еее евала брато.

- А... Що повръщаш ве пич, нали ти дадохме?

- Що ме биеш ве какво съм ти направил?

- Не ме наричай повече брато, измет нещастна! Ай се чупим от тук Гонзалес.

- Моля та ве дай ми само малко ми дай мъничко. Ай де. Моля ви се господине.

- Ще ти дам малко ако ме наричаш Супермен. Хайде де.. Чакам!

- Ох, Супермен благодаря. Много, ох.

- Гонзалес дай му.

- Аааа... Боли ма корема..

- А?? Ти плачкаш ли бе мойто момче?? Родителите ти на нищо ли не са те научили, а? Основно правило... Абсолютно всеки на тази скапана планета плаща цена за това, че живее. Може и да не ме разбереш в това си състояние и не съм точния човек, но ще го чуеш от мен. Един шанс ни е даден, а болката е навсякъде. Само трябва да направим така, че да получаваме колкото се може по-малко.     



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anibel - Коментирам само тогава...
10.01.2012 23:30
ако нещо ми хареса. А това, което тук си снесъл е блестящо! Има разбира се какво да се поправи....ето тук например...
,,Освен за статист да те вземат. Нямаш друг шанс. Ще гледаш, а и си мисля... ,,
но като цяло...чете се добре...препъванията са все по малко. Идеята е добра. Има от какво да си извадиш извод, поука и над какво да се замислиш. Наситен текст.
Браво от мен!
... и знай... чета те. няма нужда да ми го напомняш със изкуствени прочити и гласове.
цитирай
2. jwk - anibel
11.01.2012 00:20
Добър вечер! :) Извини ме. Малко съм уморен. Благодаря ти за високата оценка! :) Гласувам за всички мои абонати за да им покажа своята признателност. Твърдо съм решил да гласувам и за теб. :) При мен няма 'изкуствени прочити'. Споменах ти причината поради която не чета други блогъри или ако го правя то... Много рядко... Вероятно има обидени, но това си е правило по което действам. Поздрави и усмивки! :)
цитирай
3. anibel - не ми пука че си уморен...
11.01.2012 00:58
изкуствени прочити за мен означава да влезеш в блога и да гласуваш за някого без да си го чел...
и ти наричаш това признателност?!!!
дааа вероятно има обидени.... казваш го толкова снизходително...
Има разбира се и това съм аз!
Може да не ти харесва тоя ми коментар....но...щом искаш да те коментирам...ей ти!
цитирай
4. jwk - anibel
11.01.2012 01:07
Благодаря, че ми разясни как стоят нещата.
цитирай
5. jwk - anibel
11.01.2012 01:21
Какво точно желаеш от мен?
цитирай
6. anibel - Заспивай....
11.01.2012 01:42
не се тормози с излишни въпроси...
Уморен си.... Лека нощ!
... Желая: Не прави това на на другите, което не искаш да направят на теб!
Бъди истински!
цитирай
7. jwk - anibel
11.01.2012 01:50
Хубаво е да си любезна и учтива. Желая да те виждам в тази светлина. Благодаря. Лека нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412345
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол