Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2012 15:37 - Водка
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1788 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Извън контрол. Любимото ми състояние. При мен едва сутринта разбирам какво съм правил докато съм бил някъде по някое време. Понякога има синини. Един път счупен нос. Противно на всяка логика ненавиждам когато се събуждам до жена в моята си кочина. Лошото е друго... Страшно и опасно е да се събудя до жена в чужд апартамент. Какво очаквате да ви кажа относно живота, който водя?? Най-непоправимото... ‘Шофиране в нетрезво състояние и орална манипулация с травестит’. Това определено ме отрезви – трябваше да пия за да преживея тази катастрофа. За мен това бе гадна шега на Господ. А как започнах... Естествено, че няма да ви споделя. Не съм алкохолик и нямате право да ме наричате по този долен, престъпен начин. Не е ли приятно като тъй или иначе си смотан да не се оставяш останалите да гледат така на теб? Пия и пак пия! Толкова съм замаян, че не чувствам презрение, отвращение, омраза и някакви подобни искри в очите на обкръжението в което се намирам за момента. Имало хора... Твърдят, че въпреки пиенето ‘помнели’ какво им се случвало по време на гуляите. Е... От опит знам, че това е измислица. Пропуснах рождените дни на майка си(на три пъти), а на баща си(на два пъти).

Вижте знам си аз, че ви е скучно затова дайте да поговорим за футбол. Тогава стават най-значимите неща в живота на човека. Не успях да преодолея загубата на Ливърпул от Манчестър Юнайтед. Добре е, че цял свят знае кои са Бийтълс и водим в резултата по творчество. Тоест – уникални сме. Гордея се, че съм от Ливърпул и имаме история. Дали сме нещо на света. Вие си нямате представа какво е да чувстваш любов... Стивън Джерард. Всеки! Дори да е пиян го разпознава по физиономия. Всеки! Дори да не разбира от футбол го знае. Никой не може да ме убеди в противоположното! Англия...

Жени... Тема... Трудна, загадъчна, мистериозна и платена.

Политика... Ох, че ми се повръща.

Пари... Наследени.

Кола... Land Rover.

Имам мечта. Да нахлуя на терена докато играят Ливърпул и да целуна Стивън Джерард. Толкова е... Мило момче! Всички си отбиват номера и печелят пари докато той е навсякъде. Сърцето си дава ама пак губим.

Имам и друга мечта. По-нереална. Нахлувам на терена и пребивам десетте му съотборници. Грях е да не пиеш когато мечтаеш за неосъществими неща водещи до тежки последици. Има вероятност да направя така мечтаните дръзки постъпки, но в затвора няма бар. Вследствие на тази логика няма и алкохол. О?! Май си дойдохме на думата!!

Водка ‘Столичная’ с лед и лимон! Мммм...

Някои хора не пиели заради черния си дроб. След като близките ме наблюдаваха установиха, че трябва да вземат нещата в свои ръце. Братовчед ми Джоузеф реши да ме уплаши с някакви снимки на алкохолици. Понеже е доктор ми показа как изглежда черния дроб при алкохолици. Чакайте малко?! Аз не съм алкохолик! Чете ми лекция и след тази скучна част трябваше да удавя мъката и шока от снимките с!!!

Водка ‘Столичная’ с лед и лимон! Мммм...

Името ми все още е Анди. Надявам се да си остане така и в бъдеще.

Обичам да съм пиян през цялото време, а това значи и за в бъдеще. Интересен факт, който лично аз установих е, че не съществува понятието време когато си пиян.

На 36 години съм, но знам, че няма постоянно да е така. Жалко ама Бог е бил леко несправедлив при разпределението на ролите. Защо той ще е вечен, а ние ще мрем? Айде обратното? Хората са по-умни от него. Сега ще кажете, че съм пиян и трябва да помисля преди да говоря, защото може да се подхлъзна и да си счупя нещо в банята докато се къпя. Обаче... Ние сме измислили как да заместваме неговите несправедливости и да бягаме в собствена действителност. Защото... Точно това е разковничето. Аз пия за да не чувствам нищо. Не искам да чувствам и няма! Хората са измислили... Момент...

- Какво ще желаете, сър?

- Водка ‘Столичная’ с лед и лимон!   




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamam - Да му се допие чак на човек :))). . . с ...
12.01.2012 18:54
Да му се допие чак на човек :))) ... с лед и лимон по много :)))
цитирай
2. jwk - milamam
12.01.2012 19:56
Здравей! :) Важното е да е в хубава компания. :) В този ред на мисли свободна ли си на 14 Януари в 18.00 часа? ;)
цитирай
3. sestra - Не го познавам Стивън Джерард,
13.01.2012 12:44
но текстът ме предизвиква да гласувам повече от веднъж "ЗА" :)
цитирай
4. jwk - sestra
14.01.2012 05:09
Здравей! :) Няма да говорим за Стивън Джерард. Радвам се, че написаното предизвиква такава реакция у теб. :) Ако можех и аз щях да гласувам поне веднъж 'ЗА' по отношение на текста. :) Благодаря ти! :) Когато пожелаеш заповядай отново при мен. Поздрави! :)
цитирай
5. anibel - Добър вечер....
14.01.2012 23:25
,,При мен едва сутринта разбирам,, ...тук според мен липсва едно ,на,, пред сутринта...
,,Чете ми лекция и след тази скучна част трябваше да удавя мъката и шока от снимките с!!!,, ... тук...вместо удивителни логично е да има многоточие...
Последните си два текста/ единият е вече изтрит, а този който се канех да чета по - късно бе заменен с настоящия..../ си написал много заразително...не, не ...по-точно достоверно....сякаш става въпрос наистина за реално твое преживяване...Добро е, харесва ми! Но...няма концепция...какво искаш да кажеш в този текст...прилича на реклама на водка...а другото е ....сякаш откъснат лист от пубертетски дневник...

цитирай
6. jwk - anibel
15.01.2012 02:02
Благодаря ти! :) Винаги си точна и поставяш нещата на мястото им. Оценявам го. Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408844
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол