Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2012 12:58 - Независим от зависимост
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 814 Коментари: 0 Гласове:
5



 Проклета да бъде идеята превърната в обсебваща мисъл. Не мога така. Признавам. Това е нещо което не се учи в училище или университет. И не става въпрос за любов. Не. Това е животинска страст. Непреодолимо желание. А скапаната ми мания продължава да ме гони. Мисълта продължава да твори посредством мозъка ми Ужас. Не мога да го избегна. А очите и погледът ти ме излъгаха десетки пъти и ето... Това съм аз. Осакатен. Самотен. Но най-вече разрушен. Ти го постигна. Трябва поклони да ти правя. Ха-ха. Вие си нямате и представа за кого говоря... А ти?! Нима мислиш, че те обичам?? М? Мхм. Замисли се пак. Аз не те обичам. Образът ти... Моята оптическа измама. В сърцето ми има място само за този образ. Тебе те няма никъде. И ще си играя с теб или с по-слабите и неопитни колкото си пожелая и с когото си пожелая. Думата е Вампир. Мен ме хапеха, но както е при нас... Всичко това ни се случва само един път. После сме ние. А ти си слаба мила моя. И на всичкото отгоре си моя. Още щом те видях бе мое притежание. Имаш нещо което е недостатък за всеки, който го носи в кръвта си, а именно... Гордост и чувство за търсене на уважение. О, аз имам цял магазин с недостатъци тъй, че спокойно... Няма да направя това от което се страхувате всички вие притежаващи тази болест. А по-точно казано – няма да те унижа. А ако вече съм го направил... Ами не е било съзнателно.

И на колене съм падал. Поставян в позицията на глупак и некадърник. И какво? Бягах за да стигна до тези думи:’Дива Ярост’. Може да си мислите, че съм добър в нещо и ето ви грешка. Аз не съм добър в отмъщението.

Да поговорим за цветята и луната. Метод, който използвам при интимните връзки с жени. Ако сте разбрали(говоря за жените – мъжете не са ми приоритет) не се обиждайте. Понякога си правя лична преценка и постъпвам мило спрямо определена дама. Ако е от тези дето си падат по материални неща... Е... Как ги обичам... Прикривам това, че нямам никакви средства и използвам чар, хумор за кратко. По-късно вече не ги познавам. Нямам предвид, че спя с материални жени. Ако сте си го помислили... Ще ме разочаровате. Те получават от мен дълбоко замисляне(доколкото го умеят). Гледам ги... ‘Какво направих. Защо спря да ми обръща внимание??’ Има и крайна фаза... ‘Мръсник. Гадняр. Копеле нещастно. Ще видиш ти...’ Еххх... Жени... Кой може да ги разбере? Определено не съм аз... Знам, че не бива да се правя на Бог наказвайки ги, но... Може би именно той е избрал аз да бъда оръжието в неговите ръце. Колко високо се поставям, а? Така ще падна някой ден...

А в Барселона винаги е приятно есента. Някак романтично. Не сте били тук и не знаете, че жените нямат задръжки. Прекрасно... Но не и за мен. Тези работи със секса ги минах и пратих по дяволите. Там им е мястото. Не ми казвайте, че тялото принадлежи на желанието и изкушението. Обичам да мисля обаче... Бях победен. Сега всичко принадлежи на една жена... Дори 9 годишния ми Seat. Заради това, че някак, понякога това безумие нежелано, необуздано и непонятно се случва. Нека да те усетя чрез целувка, после ще продължим. Знам, че ангелите не съществуват, но колко са красиви на иконите. Но не съществуват. Убеден съм.

А ти... Обикновена си. Скучна си. Но аз се заблуждавам защото има нещо в теб, което няма да преодолея. Ти си цяла сграда, която аз построих през годините... Тухла по тухла. Сътворих те за себе си. Стигнах до тук и пътят назад е немислим. Само ти.

Ще те виждам така както желая и ще направя опит да влезеш завинаги в моята представа за теб. Бъди сигурна, че има за какво да се боиш от мен. Да. Страхувай се за тази която си, защото ще се движа и действам докато станеш такава каквато те искам. Друга не си ми нужна!

Любов, любов... Тази глупава дума. Безценна за тези които я изпитват. Вреди...

Мисля си, че от всичко можеш да се откажеш, но е толкова хубаво да я запазиш някъде надълбоко без да разберат, че я чувстваш и си способен да я изпитваш. Аз няма да я крия и ще направя признание... Влюбен съм! Помощ...  




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412100
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол