Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2012 11:38 - Патрул 23
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1334 Коментари: 4 Гласове:
8



 - Томас повече няма да ти купувам сандвичи. Последният път изтървахме заподозрян. Що за полицай си при тегло 94 килограма? Не можеш да се помръднеш. На стрелбището обираш смеха на останалите.

- То пък ти... Знаеш ли историята за един младеж много надъхан за екшън с фикс идеята да бъде агент на ФБР, който паднал от учебната стълба вследствие на което си счупил единия крак и дясната ръка?

- Не. И какво общо имам аз?

- Майк, не се обиждай ама всички знаем за това. Добре е, че си левичар. Иначе и полицията щеше да е затворена врата за теб.

- Еее... Кой ги разпространи тези работи? Ще се докажа Томас, а вие си се смейте зад гърба ми. И какво като съм се разплакал пред инструктора по джудо?

- Е, виж Майк това не го знаехме.

- Томас нали няма... Моля те...

- Помисли си за сандвичите отново. И стига си ми надувал главата с мечтите си да служиш в спецчастите.

- Томас не знаеш най-важното... Подадох молба да патрулираме в Харлем и тя бе приета. След шест месеца започваме. Ще умра, но качествата ми на безстрашен полицай и вродената храброст ще останат в спомените на колегите.

- И защо не бях уведомен, че ти си ни подписал смъртната присъда?

- Изненада. Ха-ха.

- Майк, не ме е страх да умра, но няма кой да се грижи за старата откакто сестра ми се омъжи за французин и честно не я знам къде е, а след развода загубих и апартамента от баща си. Гарантираната ми смърт ще бъде доказателство за това, че Бог твърдо е решил да се избъзика с мен и да държи докрай. Ето... Точно сега ми се хапва хамбургер и ти ще ми вземеш два за да се утеша.

- Добре де. Ще отидем до китаеца Лио и ще ти взема. На двадесет минути път ни е. Ще минем където няма задръствания. Ще включа сирената и вместо това сме там за пет минути. Виждаш ли какво правя за теб.

- Майк... А защо не стреляш ей така на посоки, че да си избиеш комплексите.

 

- Ммм... Кетчуп и майонеза с топъл бекон и кашкавал. Ето това е живот.    

- Престрелка на четиридесет и трета. Чакаме подкрепление. Обир на бижутерски магазин.

- Томас ще покажа какво умея.

- Да му се не види. Засега първо ни закарай възможно най-бързо. Майк кои са нашите в този район?

- Гарет и Джим.

- И двамата са силен екип. Майк попитай колко са заподозрените. Бързо, бързо!

- Екип 24 колко са?

- Трима чернокожи. Разделиха се. Единият се е барикадирал в магазина. Ние го поемаме. Екип 23 един да блокира пета. Друг от вас да последва заподозрения който бяга към парка.

- Майк слушай! Ти поемаш този в парка. Аз ще блокирам пета.

- Добре, старче и внимавай!

- Ти също!

 

Майк показа колко е точен и уби на място в гръб момче на 17 години. Полицейската му значка бе отнета. Получи петгодишна условна присъда. Томас бе тежко ранен в главата и изпадна в кома, която не продължи дълго, защото той почина на 51 години. Двадесет и три се оказа лошо число. Това не важеше за хората, които бяха зад него.  

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jwk - anibel
08.02.2012 22:05
Здравей! :) Благодаря ти за приятния коментар. :) Този път си решила да не ме порязваш както често обичаш да правиш. :) Няма проблем. Свикнах ти. Засега не смятам да го трия, но съм точно като героя от филма за който споменаваш тъй, че оставям ти сама да си правиш заключенията. :) Филма се казва 'Лъжльото', но ти мен не можеш да ме накараш да спра. ;) Поздрави! :)
цитирай
2. jwk - anibel
08.02.2012 22:57
Здравей отново! :) Желая да узная причината поради която си постоянно под налягане когато ме коментираш? Желая да узная и защо сега си мила с мен? А иначе говорех за последния пост който публикувах... Жалко, че го нямаше и твоето мнение??
цитирай
3. jwk - anibel
08.02.2012 23:27
Винаги съм ценял откровеността като част от характера на човек.
цитирай
4. jwk - anibel
08.02.2012 23:36
Уверявам те, че няма нищо такова. На хората които ме коментират не произнасям споменатата фраза.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 411891
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол