Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2012 03:24 - Параноя
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 2125 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 13.03.2012 03:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                                      ‘Нощта ражда из мъртва утроба

                                                                      Вековната злоба на роба’

 

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да не приемате написаното насериозно. Нужно е само да погледнете заглавието.

Някакъв вятър. Лице. Моето. СМЪРТ. Вашата.

И когато нямаше сюжети аз съставих един в главата си. Нещо относително. Не е положително. Необходимо бе да открия защо съм на този свят. След като разбрах, че мога, желанието, любовта и чувствата са излишни. Властта бе нужна. Ще я спечеля. Тези отгоре са слаби и ме предизвикват с изпращането на ангели. Нали си го знаех отдавна. Беше спомен. Първият път когато писах. Дали предсказах нещо??

Не бива да ви е страх от мен. Въпреки противоречията по-горе. СМЪРТТА не е краят на живота ви. Всичко каквото си пожелаете ще бъде изпълнено. Не от мен разбира се. А в какво вярвате? А какво търсите? Бъдете благословени да вярвате защото ще се сбъдне.

А аз... Човек. Не желаех да бъда такъв. Желаех нещо по-горе в йерархията. ГРЕШКА. Приятна. СЪДБА. Най-интересното е, че аз се забавлявам пишейки такива неща. А знам, че това ме води някъде където никой не би искал да попадне. И къде е това? Отговорете? Аз не знам. А иначе по-сериозно попаднах под собствен капан. ТЕЗИ не ще ми позволят да пиша ако сами не го искат. Като казвам ТЕЗИ нямам никого предвид. Защото ТЕ не желаят да бъдат назовавани. Човек не може да се пребори с ТЯХ. Правя се на интересен нали? Ами не четете.

А има една към настоящия момент. Тя е.

Несвързано, неразбрано, противоречиво. Някои ще разберат. Аз изпитвам страх само от ТЯХ. ТЕ винаги са сто крачки пред мен. Ако пожелаят ще го бъде. И ме знаят.

При мен СВЕТЛИНАТА загасва... МРАКЪТ взима връх...

Ах, този МРАК. Без ТОПЛИНА. Без хора. Аз си го поръчах.

Иска ми се да съм ангел, но това свърши.

Иска ми се да съм човек, но това свърши.

Иска ми се да обичам, но и това свърши.

А това е най-важното!!!

Обичайте се бе хора! Моля ви!

А относно жената... Няма смисъл. Има нещо в усмивката й. Има друго в разсъжденията й. А ОНЕЗИ ще ме заличат физически и нека го направят и то по-бързо. Не са ми нужни. Нека вървят по дяволите като се фиксираме върху фразата ‘по дяволите’.

За финал... Понякога трябва да сложиш край за да започнеш отначало. ОНЕЗИ... 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - :) Септември ще бъде май! Ще бъде! ...
13.03.2012 06:49
:) Септември ще бъде май!
Ще бъде! ;)
цитирай
2. jwk - qbylkovcvqt
13.03.2012 07:26
Това което преживях не го пожелавам на никой. От друга страна всеки си плаща цената за това което говори и прави.
цитирай
3. qbylkovcvqt - :) Мотото ти е от началото на &quo...
13.03.2012 16:56
:) Мотото ти е от началото на "Септември" на Гео Милев.
Интересен е начинът, по който се вписва това мото в твоите мисли,
тъй като всъщност посланията са различни - твоето и на Гео Милев :)
И както са различни, така идеално си пасват и се допълват...
затова и отговорих с края на поемата, а той е показателен за надеждата и вярата...
цитирай
4. sestra - Хубаво пишеш наистина,
13.03.2012 18:36
дали е заради онези или все едно :)
цитирай
5. jwk - qbylkovcvqt
13.03.2012 21:09
Здравей! :) Извинявай ако нещо съм те обидил. В момента съм разбит на парчета. Не знам мотивацията на героите в спектакъла, но за тяхно успокоение и удоволетворение ще спомена, че получих урок. Изнесаха ми лекция направо. Добре е, че имам близки, които да ме утешат и успокоят.
цитирай
6. jwk - sestra
13.03.2012 21:13
Здравей! :) Не желая да мисля за тези хора. Благодаря за комплимента! :)
цитирай
7. cinderellathespy - Здрасти, Яви,
13.03.2012 22:17
всеки край е ново начало, неспирен кръг - > тръгваме - стигаме, пак тръгваме - пак стигаме и така до когато до тогава....
Хареса ми! Имах нужда да прочета нещо такова!
Иииии.... без параноя да кажа : Вярвам в себе си и в това, че любовта която подаряваш връща любов към самия теб....
Поздрави и без паранои!:)))
цитирай
8. jwk - cinderellathespy
13.03.2012 22:36
Здравей! :) А аз ще ти отговоря чиста проба параноично. По път който някой ти налага не тръгвам! Поздрав!
цитирай
9. анонимен - page ranking backlinks service
04.11.2012 13:15
hi there jwk.blog.bg blogger found your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://cheap-mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://cheap-mass-backlinks.com>services to increase website traffic</a> Take care. Richard
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 408363
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол