Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2012 07:05 - Недомлъвки
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1444 Коментари: 2 Гласове:
5



 Това което ще прочетете няма абсолютно никакъв смисъл. Ако откриете такъв силно ще ме изненадате. Напоследък се рових в мозъка си, но не открих там нищо. А някой май се беше заинтересувал. Толкова, че да го избие на крайности. Разбрах, че явно съм безкрайно грешен и съм сътворил куп гадости. Ами??

Обичам мистиката, а вие не слушайте изповеди с трудни, неопределени безкрайности. Аз сам съм си досаден и сам не се харесвам и ето тук! Защо не харесвам себе си? Защото се познавам. Айде външно като погледна имам поносима физиономия, но вътрешно... Бягайте, крийте се и не спирайте да се отдалечавате от мен. А пък дали ще ми избягате е друг въпрос. Е... Стига самореклама. Понякога!

Отникъде ми дойде и няма да спре очевидно... Имам предвид не това което си мислите, а другото което не си мислите. Обичам! Защо никой не ме чете? Ето ви отговора: Защото никой не ще повярва на това в което вярвам. А има дни когато знам знания. Пак ли започвам?? Да пишеш не означава нищо. Да четеш означава да си Бог. Няма да ви навлизам в подробности. Ще ви заболи глава. В това ви уверявам.

А иначе. Човекът(ох, колко грешки има в това да си човек, че чак е грешно), личността с която имах полза или не да комуникирам не попада в дефиницията която може да бъде използвана в случая. А аз как да я определя? Не желая да знам, че съм общувал с един от ангелите. Просто наранена гордост. В случая моята. За нея и двадесет тома да напишеш пак ще е малко. Обаче има и друго. Представлява абсолютна заплаха и ще те помете, което и направи. Да ви кажа, че ме е страх ще е меко казано. Аз не мога и ще се моля. Това е което ми остана от срещата с личността. Никога няма да бъде забравена защото благодарение на нея загубих духовната си девственост. Ако си мислите, че може да я намерите някъде – грешите. Ако тя е проявила интерес към вас. Ами... Дано да сте добри хора! Ще ви хвърли където никога не сте попадали, а именно в собствените си мечти. Това е според човека. Аз така се опарих, Че... Че... Че... Повече не ми се говори по тази тема.

Май днес е кратичко нещо. Ще става все по-кратичко. За всичко си има причини. Как съкращават ако знаете? Нищо, че сме от провинцията. Идват те и не си заминават. А аз и да се перча по тоя въпрос съм си кръгла нула. А дано си остана. Да знаеш е опасно. Колкото по-малко – толкова по-добре. Може и да ми се наложи да посетя едно специално заведение. По-добре там. Там ми е мястото. Там си вярват на халюцинациите.  




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - Добро утро! Усмихнато и слънчево! ...
15.03.2012 08:01
Добро утро! Усмихнато и слънчево! :)

Времето. Казват, че времето лекува. Не им вярвай.
Но. Определено помага. Времето.

Прогнозите са за все по-слънчево, топло и усмихнато време... ;)
цитирай
2. jwk - qbylkovcvqt
15.03.2012 08:05
Здравей! :) Тази прогноза ти откъде я знаеш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 411211
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол