Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2012 05:47 - Клише
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1999 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На Ивайла

 

         Да... Любимата ми дума е Жена. За да ме разберете правилно, акцентът на последната дума от изречението трябва да попадне върху последната буква от думата. Ако още се чудите «Какво по дяволите иска да каже този идиот», ще ви кажа, че наистина съм идиот. Открих нея. Поправих всичко. Съвсем лаконично и съвсем разбираемо.

         Най-омразната ми дума – секс. Не ме разбирайте погрешно, но е адски неприятно, когато имаш чувства към момиче да чуеш фразата: «Исках да видя как си в леглото. Е... Видях. Това е. Повече няма какво да ни свързва». И това съвсем не е всичко. Още от 15 години бях обучаван от близък роднина относно поведението ми спрямо жените: «Използваш чара си, за да ги оправиш, а след това вдигаш високомерно глава и страниш от тях. Те ще се побъркат да те търсят. Жените са мазохистки».

         Пак ще ме разберете погрешно. Аз съм получавал похвала за това, което съм вършил по време на секс. Е... Вярно. Само един път. А същата тази Жена не се уморява да говори за секс. Жалко. Защото я обичам. Спомням си наш разговор. Естествено я сравнявах с кралска особа и без да съм поет или писател я качих на нейните любими зелени облаци, но височината я уплаши (въпреки, че никога не би го признала) и тя предпочете да си стои на синята трева. Знаете ли, разбрал съм едно нещо от всичко, което имам като опит, относно обич и любов. Хора идеални няма и когато обичаш истински всичките недостатъци на любимия човек са приемливи и дори забавни и... По дяволите, струва ми се, че тази Жена е демон, който ме е обсебил и ще ме мъчи заради предишните ми жестокости спрямо жените и близките ми. Боже мили, а може би тя е ангел, който ще ми подейства така, че да изкупя греховете си и да върша добро отсега нататък, защото... На няколко пъти прекалих, но кой ли го интересуват моите терзания и нечиста съвест? А за съвестта... Май я оставих някъде по пътя на живота. Така е по-здравословно. Не. Истината е, че така е модерно сега. Прекрасно бе, когато бях очарователен. Всъщност... Бях или съм. Съм се превърна в бях. Едно е сигурно. Добре е, че тя няма да прочете тези неща, защото, познавайки я... Няма да й харесат в никакъв случай.

         И ето ме сега, а историята ми с нея е толкова дълга, че ще отнеме много време да ви я разкажа. Ще ви кажа само най-главното и вие ще почувствате, че магията на любовта съществува. Занимавах се с нещо скучно и наложително, а да ви призная ненавиждам задълженията. И я видях. Задължението беше в моя полза и, ако се справех с него и го изпълнех докрай, щях да добия позитиви. Имаше и други момичета, но, повярвайте ми, оставих всичко и реших да разбера коя е, с какво се занимава и как се държи. И ето, това е клише, и може би за вас не съществува, но тогава аз го изпитах за първи път в живота си. Любов от пръв поглед! Неописуемо, невероятно и божествено. Не знаех, че съществува. Ще ме разберете, само ако сте го изпитали някога. Уверявам ви, че въпреки всичко, което съм имал като преживявания с момичета, абсолютно нищо не може да се сравни с това. То бе истинно. Разбира се, на първо време не трябваше да се издавам и затова реших да се държа просташки или по-точно казано да се лигавя пред нея. Мислех си, че ако се издам всичко ще приключи прекалено бързо. Умереност. След известно време опитах това, което умея най-добре. По-трудна Жена от нея не бях срещал. Може би не бях нейният тип?? Така и не успяхме да се разберем. Всяка нощ по един особен начин между 00.10 – 00.30 съм близо до нея. Но не ми е достатъчно близо. Понякога си мисля, че това трябва да си остане така. Може би и двамата се боим един от друг. Може би и двамата се боим да не би чувствата и представите ни един за друг да бъдат погрешни и разрушени. Нима е по-добре страхът да определя действията ни? Защото аз нямам такъв. Както нямах и търпението да узная дали съм я запленил, а ми е много трудно да дишам, когато не съм спечелил желаната. Въпреки всичко аз не се примирявам от загуба в любовта пък и да не говорим, че това е ситуация която изживявам за първи път и все едно проплаквам, раждайки се и виждайки един непознат свят – нейният. Желая да съм част от него. Той е вълшебен.

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Много ясно описано
10.06.2012 06:42
от твоята гледна точка. По мое виждане в тези отношения има една зона - чисто нова и непозната, която така наречената любов поставя между хората, не знам защо. Знам само,че е най-трудното нещо на света да свикнеш с тази зона, да я приемеш.
цитирай
2. jwk - sestra
10.06.2012 07:19
Добро утро! :) Благодаря ти за хубавия и дълбок коментар. Да. Така е. Това е моята гледна точка. Бих желал да узная за нечия друга. Поздрави! :)
цитирай
3. diamant1965 - Добро утро, jwk! :)
10.06.2012 07:50
Всъщност няма по-вълшебен свят от собственият, т.е. ако не носиш вълшебството у себе си, няма как да го откриеш в друг... Любовта е нещо много красиво и просто, но хората незнайно защо обичат да я усложняват. Може би защото непременно искат и да получават, инак се чувстват измамени и ощетени. Но Тя не е предмет на търговска дейност. Получаването идва самО, но тогава, когато даваш без да очакваш, в това може би е секрета. :)
цитирай
4. jwk - diamant1965
10.06.2012 08:10
Добро утро приятелко! :) Ето това си самата ти! Не си ми оставила да си поема въздух посредством аргументите в коментара си. Какво мога да кажа?? Благодаря ти най-искрено и ти се чудя как ги пишеш тия неща... :)
цитирай
5. diamant1965 - :)
10.06.2012 11:07
Ами пиша, каквото мисля и чувствам, приятелче, но общо взето си падам дървен философ май... :)) Благодаря за оценката!
Усмихнат и вълшебен ден ти желая! :)
цитирай
6. imbe - Old story
16.06.2012 15:33
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 411255
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол