Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2014 13:33 - Честит вторник
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27268 Коментари: 22 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вторниците са новите понеделници, честно. След злощастния ми понеделник, нещата днес продължават да се сриват с пълна сила. Наложи се да сменя сапунерката, който имам за телефон, с друга  такава сапунерка, понеже искаше да стана асоциална и не позволяваше на никой да се свърже с мен, общо взето имаше някаква система за избирателна пропускливост, като получавах всичко с поне 8 часа закъснение и то под формата на съобщения.

Та новата сапунерка, решава, че няма нужда да звъни сутринта, за да ме събуди, въпреки че примерно си я нагласих, а вместо това ще вибрира и подскача из нощното шкафче. И докато се чудя дали някой се опитва да ми пробие стената, или поне да ми скърши таблата на леглото върху спящата глава, осъзнавам, че това е просто новият метод на събуждане, с който явно трябва да свикна…. Евентуално.

Скачам в орела и отлитам за работа. В тоя миг наистина ми се искаше да полетя, щото ме хваща някакъв адски задръстък… Не е нормално, работя на място, от където хората обикновено сутрин идват, а не отиват натам… Но днес е… Нека силата бъде с мен…. Най-накрая проклетата опашка започва да се точи, докато не завивам и се натъквам на нова такава, което вече ми идва в повече. Сутрешният стрес е за някакви по-читави от мен индивиди, дето са в съзнание и могат да се преборят с него.

Решавам да съм хитра и да изпреваря опашката от лЕво, но уви, насреща има чичко милиционер и аз културно се правя, че ще завивам, вместо да пердаша направо по план, което разбира се ме води в задънена улица. Добро утро… А Куин ми пеят Under pressure. Колко подходящо! Правя обратен и поемам по заобиколен път, за да мога някак си да се докопам до офиса.

Естествено, място за паркиране не е останало, затова продължавам да си въртя в кръг, докато си намеря едно такова в някакви храсти. Така де, и без това сутрин съм като Робинзон, изглежда напълно подобаващо да изскачам от храсти. Чупките, които трябва да направя, за да не се озеленя подобаващо, никак не помагат на схванатия ми гръб, както и фактът, че колегите имат вратата на офиса за нещо сатанинско и отказват да я докосват, особено, когато стане дума да се затваря, нали… Едно кихане ме кара да получа спазъм във всеки един схванат мускул, което си е като мини електрошок, направо нямам нужда от кафе!

Батерията ми пада… зарядното е с 40см кабел, говоря с главата надолу… Та в тоя ред на мисли… Честит вторник.

Шефче ми върза червен конец, дано ми помогне!

 




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - нормално щом е, нервите напразни са!:))
13.05.2014 19:56
Както би казал учителят Йода, предполагам.;)
Другият път си носи светлинния меч и ....такова...преодолявай задръстванията междузвезно, тъй да се каже!:):)))
Успешна седмица, Дори!:)
цитирай
2. perrorabiosotannen - Martes
13.05.2014 21:07
Ni te cases, ni te embarques.
цитирай
3. dorichela - Тит,
13.05.2014 22:54
нося си аз.... нервичките на топка :) Успешна и на теб!
цитирай
4. dorichela - Бяс,
13.05.2014 22:56
с малко жокери почти разбрах какво ми каза... :)
цитирай
5. perrorabiosotannen - Благодаря ти за "Бяс", само т'ва не бях чувал
14.05.2014 09:27
dorichela написа:
с малко жокери почти разбрах какво ми каза... :)

Бях объркал глагола "Embargar" със глагола "Embarcar". Правилното би било: "Ni te embargues" Нищо не исках да кажа, просто нямах под ръка кирилица, за някой суеверни по света, вторника е лош ден и за това: Нито се жени, нито задлъжнявай" Става въпрос за вторник 13, което в случая не е било вчера ако не се лъжа. Хе, хе, много ми хареса "Бяс" Айде със здраве.
цитирай
6. martito - :)) Виж ся колко забавно си го опи...
14.05.2014 11:05
:)) Виж ся колко забавно си го описала само.. я честита сряда!;))))))
Дано червеното конче помогне:))
цитирай
7. dorichela - Бяс,
14.05.2014 12:49
цял вторник си кротувах да ти кажа :) Със здраве и ти!
цитирай
8. perrorabiosotannen - Ваксиниран съм...
14.05.2014 13:49
dorichela написа:
цял вторник си кротувах да ти кажа :) Със здраве и ти!

Тъй ще да е било, защото си кротка. Без плюсове, моля!!! Със много здраве и малко любов.
цитирай
9. makont - Дорич, и аз съм така с вторниците,
14.05.2014 15:37
пълен карък, обаче съм забелязала, че само, ама само един вторник в месеца е невероятно вървежен. Всичко се случва като по мед и масло. Абе, лесно е да се критикува вторника, след като вече е минал. Усмивки!
цитирай
10. dorichela - Бяс,
14.05.2014 16:32
такава ми е природата... с изключение на ранното утро. И когато шофирам :) И при някои други обстоятелства :) Сполай! :)
цитирай
11. dorichela - Маконт,
14.05.2014 16:33
забелязвам аз някаква тенденция за конкуренция между понеделниците и вторниците, ама да видим.... :)
цитирай
12. theeconomist - Дори, пък на мен днес по време на важна
14.05.2014 18:28
бизнес среща ми е бил разкопчан ципа на "дюкяна".
После ми казаха, а аз се чудя, защо клиентите бяха толкова тихи...:-)

Когато трети ден по ред, не ми се работи - значи е сряда!
цитирай
13. dorichela - Икономисте,
15.05.2014 00:53
аз днес имах само тениска и ляв чорап на обратно, което забелязах след края на работния ден, но това са дребни житейски подробности... :) А ти с тоя подход закова ли сделката? :)
цитирай
14. dorichela - Наденце,
15.05.2014 09:53
всичко помага, щом повярваш в него :)
цитирай
15. mar866 - ...
15.05.2014 12:20
така е, като почивате по 6 дена, седмицата може да започне и в петък:)
пп. честит четвъртък!
цитирай
16. dorichela - Мар,
15.05.2014 12:44
кот' беше-беше.... край на почивките :)
цитирай
17. theeconomist - Днес е петък - ще ида по - късно в офиса и ще вляза внезапно
16.05.2014 08:18
dorichela написа:
аз днес имах само тениска и ляв чорап на обратно, което забелязах след края на работния ден, но това са дребни житейски подробности... :) А ти с тоя подход закова ли сделката? :)


да видя как са облечени днес служителите......

Аз днес съм smart and casual.....по дезодорант и лосион против блогови бълхи!
цитирай
18. dorichela - Икономисте,
16.05.2014 11:22
ти си бил и стратег! :) Аз всеки ден съм casual... :) Природа....
цитирай
19. mar866 - ...
21.05.2014 16:06
ух, че миришееееее...
(на лосион и дезодорант) :Р
цитирай
20. dorichela - Мар,
21.05.2014 16:50
този вариант е за предпочитане... :)
цитирай
21. mondaymorning - еееее, недей така с неприязън към ...
27.05.2014 23:11
еееее, недей така с неприязън към понеделниците бе...:D
цитирай
22. dorichela - понеделник сутрин,
27.05.2014 23:41
Нищо лично :D Ти не си виновен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3889619
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031