Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2012 10:52 - Жрици под прикритие на лов във “Фейсбук”
Автор: dyanarosi Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 10943 Коментари: 20 Гласове:
29

Последна промяна: 05.05.2013 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Monitor.bg


Жадни за клиенти проститутки, започнаха да ловуват за мъже във „Фейсбук“. Тенденцията се наблюдава отскоро и набира все по-голяма сила заради масовото използване на социалната мрежа. Нагласените девойки слагат предизвикателни профилни снимки и в свободното си време сърфират в мрежата. На пръв поглед те не приличат на компаньонки, а просто на по-разкрепостени потребители, показа проверка на екип на „Монитор”, който се натъкна на няколко момичета. Жриците под прикритие се представят, че са от Варна, Бургас и Стара Загора. Дошли са в София, за да припечелят някой лев отгоре за зимата, тъй като в родните им градове нямало работа. Впечатление прави, че всички “работят” в сферата на туризма.
Жените внимателно подбират клиентите си.

Те следят за мъже, които често отбелязват, че са били в по-скъпи заведения. Това е една от опциите, които социалната мрежа предлага. При нареченото на жаргон „тагване” в страницата на тузарската кръчма излиза, че ти си я посетил, като броят на таговете ти също може да се види.

image

Първото, което правят, е „да го сръчкат”. При тази операция в профила на мъжа излиза съобщение, че въпросният потребител го е забелязал. Малко от мераклиите устояват, да не добавят момиче в списъка си с приятелите и да разгледат останалите є снимки. Ако пък случайно той се забави, девойката сама предприема първата крачка. Следва невинен разговор от сорта на – „Как си?, „С какво се занимаваш”, „Често ли купонясваш?” и т.н. Така компаньонките се уверяват, че евентуалният клиент е достатъчно платежоспособен, че да си ги позволи. След като са сигурни, че той ги е харесал следва запитване ­ „Би ли излязъл с мен?”. При положителен отговор жрицата на драго сърце оставя координатите си. Ако мераклията не звънне след няколко дни, тя му се обажда.

Сладурче, обеща да ми да звъннеш
Не си сериозен”, е дежурната забележка на компаньонката, която все още се прави на скромно момиче. Ако и тази тактика не подейства и мъжът не поддаде, следва серия от предизвикателни есемеси.
„Няма кой да ме гушка”, „Цяла нощ си мисля за теб”, „Мислиш ли, че червено бельо ще ми отива?”, е само част от репертоара на девойките. С времето той става все по-агресивен ­ „Коя е любимата ти поза?”,
„Много те искам, защо ми се дърпаш?”
„Ела да се видим. Няма да съжаляваш”.
Малко мъже издържат на атаките и си уговарят среща с девойката, сигурни, че са най-големите плейбои и са свалили красавицата от „Фейсбук”. Точно тогава обаче идва шокът за тях.

„Много ме е срам да ти го кажа, но се налага. Харесваш ми адски много и ще направя най-хубавите неща с теб. Проблемът обаче е, че работя като компаньонка и ще си имам проблем, ако не ти взема пари. Цената е 200 лева за час, но понеже си много сладък ще ти взема само 150. Тя, печалбата, е за сводника ми. За мен няма да искам нищо”, заявяват уж притеснени момичетата. Истината обаче е, че това е само част от добре подготвения им сценарий. Въпреки разочароващата новина превъзбудените мъже рядко отказват офертата.

Дефицит на проститутки в София

Янев: Служителки на Министерството на земеделието са превръщани в проститутки






Тагове:   лов,   фейсбук,   секс,   любов,   жрици,


Гласувай:
32



1. tikoev - Нали сме си балъци, ще ни ловят като ...
01.11.2012 11:25
Нали сме си балъци, ще ни ловят като такива. :)
цитирай
2. анонимен - Какво означава на лов? Същото е като ...
01.11.2012 11:28
Какво означава на лов? Същото е като на магистралата, но в съвременен вариант. Някой кара ли хората насила? Като си загорял все едно къде ще намериш момиче.
цитирай
3. ikra - Много жалко за тези, които са принудени да работят по този начин... ЗАЩОТО ТЕ СА ПРИНУДЕНИ!
01.11.2012 11:34
Не го казвам като укор към тях, а от съжаление. Да продаваш тялото си, за да се прехранваш... Техните лични драми са много трогателни, за съжаление... Ако можеха да си намерят нормална работа, както и да се отскубнат от лапите на своите сводници... мисля че много от тях биха го направили!

Спокоен ден!
цитирай
4. dyanarosi - Нали сме си балъци, ще ни ловят като ...
01.11.2012 12:56
tikoev написа:
Нали сме си балъци, ще ни ловят като такива. :)

Сигурно имат нужда ;)
цитирай
5. dyanarosi - Какво означава на лов? Същото е като ...
01.11.2012 12:56
анонимен написа:
Какво означава на лов? Същото е като на магистралата, но в съвременен вариант. Някой кара ли хората насила? Като си загорял все едно къде ще намериш момиче.

Но ми се струва непочтено.
цитирай
6. dyanarosi - Не го казвам като укор към тях, а от ...
01.11.2012 12:58
ikra написа:
Не го казвам като укор към тях, а от съжаление. Да продаваш тялото си, за да се прехранваш... Техните лични драми са много трогателни, за съжаление... Ако можеха да си намерят нормална работа, както и да се отскубнат от лапите на своите сводници... мисля че много от тях биха го направили!

Спокоен ден!

Добре че на мен не ми се налага!
цитирай
7. анонимен - Ех, мъже, мъже. . . докато мислите с ...
01.11.2012 15:07
Ех, мъже, мъже... докато мислите с долната глава вместо с горната, така ще е.
цитирай
8. анонимен - NIKI
01.11.2012 16:35
анонимен написа:
Ех, мъже, мъже... докато мислите с долната глава вместо с горната, така ще е.

И как е?
цитирай
9. dyanarosi - Ех, мъже, мъже. . . докато мислите с ...
01.11.2012 17:04
анонимен написа:
анонимен написа:
Ех, мъже, мъже... докато мислите с долната глава вместо с горната, така ще е.

И как е?

Само да не се скарате :)
цитирай
10. анонимен - da be da
01.11.2012 17:44
Ех, пак статия на фантазиите. Дайте поне ЕДИН профил на "такава"!
цитирай
11. анонимен - Ne gi sajalqvam,
01.11.2012 19:39
zashtoto povecheto ot kompanionkite go pravqt po sobstveno jelanie i to hich ne e malko,zashtoto si jiveqt dosta bezgrijno i oholno. Razgovarqh s edna i i kazah ,4e moga da i namerq rabota v edin ceh za opakovane -8 4asa rabotno vreme i dobro zapla6tane-izsmq mi se v liceto i mi kaza "Da rabotqt maimunite , da stnat hora, hem mi e hubavo ,hem mi pla6tat.Spq do kogato si iskam ,pravq kakvoto si iskam".Ami az takiva ne moga da gi sajalqvam.Drug e vaprosat s tiq ,koito go pravqt po prinuda-da , te sa za sajalenie-jalko za momi4etata , no ...takav e jivota.
цитирай
12. diadokolio - Чета и се чудя?
01.11.2012 19:53
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за предупреждението!
Това е непозната територия, но бях притеснен през 1997- 2000г..
Какво ли ще стане с дъщерите ми?
Нямам представа, дали консерватизмът ми или сериозните разговори, но ги опазих и сега двете са с по две деца, а ние се радваме на 4-ри внучета.
Кой съм аз, че да съдя или поучавам, но обемът на енергия се помни от телата и цената е много висока!!!
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
13. анонимен - Най вероятно сводниците следят в ...
01.11.2012 19:55
Най вероятно сводниците следят в мрежата и се представят за момичетата.
цитирай
14. анонимен - Да бе да
01.11.2012 21:31
Точно, и аз така искам, дайте поне един профил ... абе, може и няколко, че да може да си избирем. А има ли отстъпка от типа 2 в 1?
цитирай
15. borjanmljakov - Треснах неколцина.
01.11.2012 22:16
Посредствени са.
цитирай
16. dyanarosi - Точно, и аз така искам, дайте поне ...
01.11.2012 22:21
анонимен написа:
Точно, и аз така искам, дайте поне един профил ... абе, може и няколко, че да може да си избирем. А има ли отстъпка от типа 2 в 1?

Без тия. После някой ще ме обвини, че правя реклама. Няма да пусна коментари с линкове.
цитирай
17. анонимен - Точно, и аз така искам, дайте поне ...
01.11.2012 23:33
dyanarosi написа:
анонимен написа:
Точно, и аз така искам, дайте поне един профил ... абе, може и няколко, че да може да си избирем. А има ли отстъпка от типа 2 в 1?

Без тия. После някой ще ме обвини, че правя реклама. Няма да пусна коментари с линкове.


МОЖЕШ ДА ГИ НАСОЧИШ КЪМ СИЯЙНИЯ ЛИК НА ЕДИН ОБРАЗ С ДВА ЧИФТА

ЗАЧЕРВЕНИ БУЗКИ,ЧИЕТО ХОБИ Е ПОЛИТИКАТА,ПРЕЗ СВОБОДНОТО ОТ

КРАДЕНЕ ВРЕМЕ.
цитирай
18. samvoin - Колкото и крайни да ми се виждат, ...
02.11.2012 03:03
Колкото и крайни да ми се виждат, иранските настоящи закони срещу тия гадини и останалите, като разпространителите на дрога, май като се сблъсквам с ей такива отпадъци и дегенерати - създаващи при това нашия "национален облик" пред света днес, започват на моменти да ми се искат и у нас такива закони, както и законите от ВСВ на Сталин, щото на Хитлер са пак доста "меки" и за това и загуби срещу Сталин...
Ама май първо, ще трябва един наш "Пиночет" за ония торби с фекалии в кочината - наречена "ПАРЛАМЕНТ" и петняща свещенния лозунг за съединение на нацията, използвайки го в смисъл за съединението срещу нея и за нейното унищожение, което се реализира на 10 ноември под егидата на Луканов, а после на Симеон и "Гоце", за да стигнем до банкянския пъдарин - дето никога няма да им посегне и да "среже" с тях "пъпната си връв", тъй като кукловодите му направиха партия с която това е невъзможно и кадрово, но и като концепция, а и животчето и тумбачето са си му най - мили, колкото и да се прави на "скромен" и "народен" - като своя "идол", като своя "Тато" ...
цитирай
19. osi4kata - ма, те тези "девойки" са живи пиар-ки, бе..
02.11.2012 03:14
Ей, талантлив народ! :)))
цитирай
20. анонимен - Оооо има страшни сладурчета от тези ...
03.11.2012 09:02
Оооо има страшни сладурчета от тези мацки.И добри и милички правят виртуозна френска любов.Кво им се нервите, непрани вкиснати селяни?Без пари мама и тате не дават ,нали вие го родихте тоя селски лаф?Освен тва те тия дет бръмчат в заведения където няколко пиетиета са колкото тая мацка за 1 час.Карат лъскава спортна кола или джип на цена от 4-5 годишната ми заплата и въобще не се притесняват да изпраскат на задна предна или там квото си поискате някое симпатично сладурче за 150 кинта..Богати хора.А плебса вие и пръска лиги в завист.Аз също съм бедняк,но поне съм осъзнал,че това да имаш не е като това да нямаш.А вие плювайте и завиждайте.Добре,че са проститутките щото другите "непреоститутки" искат много повече и хич не могат да духат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dyanarosi
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 55243
Постинги: 7
Коментари: 54
Гласове: 488
Архив