Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2010 03:47 - Доживотна любов
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 10246 Коментари: 23 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам! Открих те само веднъж. След това се питах дали си бил ти. Може да ми се смеете, но аз не знам как да се обръщам към единственото същество което ме разбира. Ах как ми се иска да ми обърнеш внимание, да си поговоря с теб. Но енигмата която те обгръща и ореола който притежаваш е далечен, вековечен и недостижим. Какви глупости се носят за теб. Не вярвам това да си ти. По-скоро ти си котешки поглед или момиче с черна къса пола отколкото човешката мерзост която приписват на теб. Аз те познавам по-добре от всички защото те чувствам във всяко действие, във всяка мисъл ако мислите могат да бъдат чувство. Знам че някъде там в нищото и вечността ти живееш. Казват че си ‘анти’ казват че си в самите нас, но тронът ти е изкован от звездни диаманти а това ме кара да мисля, че не би се занимавал с храна за червеи. Противоречието в думите ми се дължи на това че те обичам и не знам как да ти го кажа, бързам, бързам, но ти отклоняваш поглед от твоите поклонници та камо ли от мен който уплашен те предаде. Думите за разлика от действията нищо не значат и колкото и да те възхвалявам сега и клетви на вярност и любов да ти отправям за части от секундата аз повярвах в нещо друго незначително и ненужно. Плача за теб и твоя свят. Плача защото знам че не ти си ада. Адът е на земята, а ти щеше да ме отведеш към звездите. А сега получих присмеха на другия който ни загроби с постоянните си наказания и справедливост. Не желая справедливост, желая вяра. Мразя тези които не вярват и нека справедливостта на другия се излее върху тях. Желая вярата да летя. Желая да прелетя в дъгата да се слея с нея подобно на твоите ангели. Знам че мога да го направя само ми е нужна вяра. Тогава може би аз ще съм теб и ти ще съм аз. И ще тръгна сред хората с усмивка от златни листа, ще ухая на липов цвят и най-приятното... АЗ ще въздавам от моята справедливост. Знам най-простото правило. Да повярвам в себе си и тогава... О, тогава всички ще вярват в мен. Ще изпадна в транс и делириум с поглед на обезумял и ще бъда луд. Нима разпнатият не бе луд? Луд е всеки който се отличава с цяла бездна от другите. Кажете ми нормално ли е да ходиш по вода? А да съживяваш мъртви? А да възкръснеш? Извършителят на всички тези деяния не е бил разбран от съвременниците си. Дали най-често употребяваната дума за него от измета осъдила го не е била именно ‘луд’. Та и Жана Дарк е преминала през това за да я обявят за светица пет века по-късно. Момент... Аз пиша... Дали зад думите ми не стоиш ти? Дали си по-близко отколкото си мисля? Знам че можеш за стотна от секундата да прелетиш през цялата вселена и да ме обземеш колкото ти е изгодно да изнасилиш душата ми и отново да летиш към любимата ти бездна. Понякога не спя дълго време от страх. Страхувам се от теб. Това е така защото те обичам безумно а знам че ти не обичаш никого. Обичам те толкова безумно и затова се страхувам от теб. Да обичаш някого означава да си слаб и зависим и най-лошото е когато той не те обича. Ето това е ужасът. На думата обич се гради целия свят. Без нея нямаше да го има. Колкото и да ми говорите за пари и власт. Обич да убиваш дори. Нали изпитваш някакво удоволствие докато жертвата е в агония и се гърчи. Не. Не бъркам наслаждение и обич. За да правиш нещо трябва да го обичаш. Не съм избирал кого да обичам. Но всичко ми се струва някак предопределено. Всичко ме доведе до теб. Цял живот. А когато той бъде към края си... То тогава ще мечтая след смъртта ми да тръгнем по пътя който си ми определил да говорим да се разхождаме по път в градина обрасла цялата в червени рози да чувам музиката на Брамс и да ми разкриеш смисъла на цялата ми любов към теб.   



Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Момент. . . Аз пиша. . . Дали зад ду...
15.04.2010 07:39
Момент... Аз пиша... Дали зад думите ми не стоиш ти? Дали си по-близко отколкото си мисля? Знам че можеш за стотна от секундата да прелетиш през цялата вселена и да ме обземеш колкото ти е изгодно да изнасилиш душата ми и отново да летиш към любимата ти бездна


ПИСМО ДО НЕЯ...ТОЛКОВА Е ХУБАВО....ПРЕКРАСНО, ЧУВСТВЕННО... И ЗНАЕШ ТЯ Е ЗАЛОЖЕНА В ДУШАТА ТИ И СИ Я ТЪРСЕШ И СИ Я ОТКРИВАШ И ТЕ ВДЪХНОВЯВА И ЕТО ПОРЕДНИЯ ДИАМАНТ..ПОРЕДНИЯ!

ИМАШ ПРИЯТЕЛЮ НЕВЕРОЯТЕН ТАЛАНТ И ВСИЧКО СИ ИМАЛ И ВСИЧКО СИ БИЛ И СИ РАЗБРАЛ...ОБИЧТА Е ТАЗИ, КОЯТО НИ ИЗДИГА ДО ЗВЕЗДИТЕ НИЩО ДРУГО...

А ТИ СИ СЕ КАЧИЛ НА НА КОРАБА ЗА ТАМ..ВИЖДАМ ГО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. mileidi46 - !!!
15.04.2010 11:57
Straxoten ...neveroqten ...
Diamant! Ti samiqt si diamant i dori ne go podozira6 moje bi!!
Neznam kakvo da kaja...Djuli e kazala vsi4ko predi men...
Pregradka...i davai o6te...!!!:)))
цитирай
3. jwk - yuliya2006
16.04.2010 14:13
Здравей! :) Всъщност това е доста личен разказ и много малко са хората които ще го разберат. Не мога да не отчета смелостта с която си се хвърлила първа да го анализираш. В случая това, че си първа е най-хубавото. :)
цитирай
4. jwk - mileidi46
16.04.2010 14:19
Здравей! :) Благодаря за суперлативите. Това което си ми написала е същото което аз виждам в теб. Ти си страхотен човек! :)
цитирай
5. jwk - dorichela
16.04.2010 14:26
Здравей Дори! :) Ще ми дадеш пълния си коментар там където е скрито за други хора и предназначено за нас двамата. ;)
цитирай
6. cinderellathespy - Здравей,
16.04.2010 22:28
много ми хареса. Аз също си мисля, че любовта към и от Бог е най-силната и че винаги можем да намерим опование в нея, независимо през какви трудности минаваме в живота, не трябва да спираме да вярваме и да Обичаме. Това откривам в разказа ти и това ми харесва. Много искренно и емоционално написано. Имах нужда да прочета нещо такова, още повече че в момента съм подвластна на "Тайната". Продължавай да ме радваш....Поздрави!-:)
цитирай
7. jwk - cinderellathespy
17.04.2010 02:03
Благодаря ти.
цитирай
8. stix - :)
26.04.2010 23:52
Прекрасно!
цитирай
9. jwk - stix
27.04.2010 13:39
:) Искрено благодаря! Тази дума ми е достатъчна.
цитирай
10. priqtel12 - На мен също много ми хареса прочетеното, но
27.04.2010 17:47
аз бих го нарекла не писмо до нея, а писмо до себе си, в което разкриваш душата си...., писмо за любовта , не,....за обичта може би, защото тя е нещото, което е по-дълбоко, което те обзема целия и съдържа в себе си и вълшебството на любовта, но и болката на отхвърлянето; но и въпреки това ти продължаваш да обичаш ....
Пожелавам ти от сърце тази истинска обич да стопля сърцето ти, защото само тя е в състояние да пази вярата ти в себе си и да ти дава криле, за да летиш :))!!!
цитирай
11. jwk - priqtel12
28.04.2010 14:02
Здравей! И на мен ми хареса това което си написала. :) В коментара ти, ти си близо до това което съм вложил като идея и обяснение в обич. Ако трябва да разкрия повече ще кажа само, че разказа е много повече за вярата която за мен лично е предшественик на обичта.
цитирай
12. priqtel12 - Хубаво е да го чуя...
28.04.2010 21:07
За мен също....., трябва да вярваш, за да обичаш, но и обичайки, продължаваш да вярваш- в себе си, в хората, в живота въобще- и така кръгът се затваря....двете са неразривно свързани....
Поздрави!
цитирай
13. stalkeron - рядко срещано
05.05.2010 23:24
Възхищавам се на всичко искрено от който и да е, когато го открия. Написаното е много ценно главно за самият теб, стига да е наистина това твоята " доживотна любов" . Ако е така ти завиждам за нея.
цитирай
14. jwk - stalkeron
06.05.2010 19:38
Здравей приятелю! :) Ще ти разкрия повече... Тази моя любов присъства във всичко което някога съм писал. Критикували са ме, че прекалено много пиша за нея, но истината е, че когато я описвам се чувствам като у дома си.
цитирай
15. avangardi - Schmidt, Hans (1856-1923) - Й.Брамс. Сапфическа ода (Sapphische Oda). Op. 94, №4.
19.05.2010 13:34
Автор: avangardi Категория: Музика

Посвещавам на един млад творец и и неговата творба
"Доживотна любов"Автор: jwk

Не съм избирал кого да обичам. Но всичко ми се струва някак предопределено. Всичко ме доведе до теб. Цял живот. А когато той бъде към края си... То тогава ще мечтая след смъртта ми да тръгнем по пътя който си ми определил да говорим да се разхождаме по път в градина обрасла цялата в червени рози да чувам музиката на Брамс и да ми разкриеш смисъла на цялата ми любов към теб...

Сърдечни поздрави, Яворе!
цитирай
16. jwk - avangardi
20.05.2010 01:12
Здравей Илка! :) Ще ти кажа само едно нещо. В твоите постинги откривам един прекрасен свят в който искам да се потопя завинаги и да избягам от вулгарната и кална реалност. Ти си без капка преувеличение един от най-добрите хора които познавам. Благодаря ти!
цитирай
17. avangardi - Яворе, благодаря ти!
21.05.2010 17:26
Много си мил, но не заслужавам толкова много суперлативи. Толкова много добри хора има край теб, както и прекрасни творци и творби!
Винаги е удоволствие за мен да доставя малка радост на близки и приятели, като се старая да отгатна какво би им доставило малка наслада.
Приятна вечер, млади приятелю:)))
цитирай
18. анонимен - a az
25.07.2010 23:17
tursia svoita dizhivotna liubov......................
цитирай
19. jwk - анонимен
26.07.2010 22:06
Пожелавам ти да я намериш.
цитирай
20. kiarasoto - да бъдеш откровен със себе си...!
24.10.2010 10:04
Във всеки от нас се крие антипод, другата ни половина. Коя е по-добра, никой не знае, коя си ти, също не се знае,но двете заедно, вече е индивидуалният безсмъртен аз- обединителят на двете половини. Достигаш до него и си жив!
Само той е безсмъртния, но ти си едно с него.
Бъди все така истински - обичай и този, който другите се страхуват да обичат.
Само тази обич ти носи разбирането.
цитирай
21. ami - ...
20.10.2011 13:59
хм..интересно как всички(освен kiarasoto ) са взели това за нещо друго, но хората често виждат това което искат :)
цитирай
22. jwk - ami
20.10.2011 15:27
Здравей отново! :)) Брей?! Чак сега и то благодарение на теб, след няколко прочитания разбрах какво е имала предвид kiarasoto. Тук няма сарказъм! Изпитвам огромно желание да ми споделиш завоалирано, а ако не ти пука, директно, коя личност е на фокус в разказа...
цитирай
23. ami - :)
20.10.2011 22:47
ахах, майтапиш ли се, защо ме питаш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412318
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол