Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 01:33 - Разлистени страници
Автор: jwk Категория: Изкуство   
Прочетен: 1515 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В прохладната вечер аз слушах тишината, сам, неуверен, ненужен, опитвайки се да прогледна отвъд океана от неписани закони. Желаех да изследвам поезията на твоето тяло и да открия правилната дума, която да ме отведе в светлината където ти се разхождаше орисана да бъдеш обичана. Не. Сгреших. Аз търсех не теб, а самия Бог влял в теб изящния ти талант. Ти правеше нещата да изглеждат смислени, но не и разкрити. Тук имаше нещо толкова красиво, чудех се защо си слязла от небето, чудя се и сега дали да разкрия коя си. Твърдо не! Ще те оцапат. Ще разкрия само едно нещо, а именно, че настръхвам гледайки те. Може би има и други като теб, но не съм срещал такива или може би, просто ми се иска да мисля само за теб тази вечер и нищо повече. Не искам да пиша за недостатъците, които не притежаваш. Те са цял вагон. Смятам да пиша за теб, а ти си далеч от тях. Знам, че си тъжна личност. Не ме питай откъде съм научил, просто знам. Тъжното е и друго – ти никога няма да се откриеш в това излияние. Ти си далеч. Само това ще кажа. Не знам как са разпределени ролите, питайте Оскар Уайлд, но определено съм готов да си разменим твоя за моя талант. Не. Предпочитам всичко да е така както е и сега. Ти си далечна, а аз проклинам обстоятелствата. И все пак... Цял живот да се оплаквам може ли? Май се пристрастих най-после към живота и започнах да употребявам клишето, а именно да ценя малките неща. Говорят, че се пристрастяваш към живота когато започне да ти се изплъзва. Е, надявам се, че няма скоро да ме возят в катафалка. Желаете да пиша за любов? Какво, каква? Това е толкова рядко срещано и е смешно дори, но... Тази персона, която е описана от мен тъй нежно ами... То й приляга. А иначе, който си го може... И тук се опира на талант. Не е само амбиция без качества. Не съм сигурен дали ще ми повярвате, но имах умения да накарам романтичките(само тях за съжаление) да се влюбят в мен. Сега дори капка желание нямам(все пак на 25 години) да погледна с онзи поглед. Една даже ми каза: ‘Защо ме гледаш толкова особено’. Бързо, бързо ми охладняха очите и насочих същия този поглед към съседната в компанията. Опитната ще разбере и тогава ще започне борбата за надмощие. А с описаната по-горе личност, то... Игричките любовни въобще не й прилягат. С нея бих бил искрен и откровен без грам позьорство. Тя ще оцени. Когато съм на нейна почва аз усещам, че съм си у дома. И аз и тя умеем да разлистваме страници, но сравнено с нея аз съм аматьор. И така... Както свършва една книга: ‘Всекиму у дома.’  


Тагове:   страници,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - ОБИЧАМ ДА ТЕ ЧЕТА СЛЪНЧИЦЕ. . И СЕ ...
07.10.2010 07:13
ОБИЧАМ ДА ТЕ ЧЕТА СЛЪНЧИЦЕ..И СЕ ЧУВСТВАМ В СВОЙ ВОДИ...

ТЪНКО...МНОГОПЛАСТОВО... КРАТКО И ДОКОСВАЩО ПИШЕШ! ЗА ХАРИЗМАТА НА ИЗЛЪЧВАНЕ, ЗА ПРИВЛИЧАНЕТО, УСЕЩАНИЯ С ДРУГИ СЕТИВА И ЧУДО ТОЗИ ЧОВЕК НИ Е СРОДЕН, БЛИЗЪК...

ТАКА УСЕТИХ ТАЗИ ТВОРБА АЗ..МОЖЕ ДРУГ ДА Я РАЗБЕРЕ ПО ДРУГ НАЧИН ...
В ТОВА Е СИЛАТА ВСЕКИ ДА ОТКРИЕ СЕБЕ СИ...СВЕТА...

ПИШИ ТАЛАНТЛИВИ МИ ПРИЯТЕЛЮ..ПИШЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. mileidi46 - :)))
07.10.2010 12:32
Az mislq,4e kogato se pristrastqva6 kum jivota--zapo4va6 da go razbira6,ili da go jivee6 istinski...
Pozdravi!!
цитирай
3. jwk - yuliya2006
08.10.2010 06:46
Здравей! :) Къде беше?? Липсваха ми твоите оценки. :) Радвам се, че ти е харесал краткия ми разказ. Благодаря ти за суперлативите! За съжаление не съм уверен, че съм ги заслужил. Хората до които се допитвам откриха твърде голяма слабост. Въпреки това, засега този разказ ще остане. А аз планирам да се отегля за известно време или иначе казано ще си взема принудителен отпуск. Лошото е, че не мога да кажа, че се отеглям по достоен начин. Благодаря приятелко! :)
цитирай
4. jwk - mileidi46
08.10.2010 06:49
Здравей! :) Трудно е да се постави този въпрос като математическо уравнение, което може да бъде решено или теорема, която може да бъде доказана. Благодаря ти! :)
цитирай
5. yuliya2006 - ПИТАШ КЪДЕ СЪМ БИЛА. . . ЩЕ РАЗБЕРЕШ В ...
08.10.2010 07:15
ПИТАШ КЪДЕ СЪМ БИЛА...ЩЕ РАЗБЕРЕШ В БЛИЗКО ВРЕМЕ ПРИЯТЕЛЧЕ! ЩЕ ПОЛУЧИШ ПОДАРЪК И ЩЕ РАЗБЕРЕШ!

ЗА МЕН СИ БЕЗСПОРЕН ТАЛАНТ И ДОРИ ДА СЕ ОТДАЛЕЧИШ И КЪДЕТО И ДА СИ ПИШИ..НЕ СПИРАЙ..ДАРБА ИМАШ

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. mileidi46 - :)))
08.10.2010 15:20
ne spirai da pi6e6,kudeto i da otide6..
vsu6nost,pravi tova,koeto ti diktuva surzeto!
Ti nai -dobre si znae6..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jwk
Категория: Забавление
Прочетен: 412331
Постинги: 136
Коментари: 613
Гласове: 12558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол